Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

May

May

28-02-2011 om 12:18

Honderden poezenbeeldjes

Voor de liefhebber (als die er zijn...) een vitrinekast met honderden grote en kleine beeldjes van katten... Staat in Amersfoort en moet snel weg..Schoonmoeder gaat naar een verzorgingshuis en kan de kast niet meenemen..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vraagje

Als je echt niemand hebt, mag ik het dan voor de verkoop op onze fancy fair van school? Ik vind het altijd weer jammer. mensen sparen vaak iets leuks (voor zich zelf) en door omstandigheden mag je er niet meer van genieten. Neemt ze er nog een paar mee?
groetjes

May

May

01-03-2011 om 09:31

Mail me even

op [email protected] En ze neemt er wel een paar mee hoor.. Maar geen honderden.

Gedaan

mail in je box.
groetjes

Monet

Monet

02-03-2011 om 21:22

Verzorgingshuis

May, in het verzorgingshuis waar mijn schoonmoeder een aantal jaren woonde stonden op verschillende plekken dit soort vitrinekasten met verzamelingen van bewoners (sommigen ook al overleden). De bewoners genoten vaak van het kijken naar de inhoud van die kasten.

Puck

Puck

03-03-2011 om 09:22

Dat bedacht ik net ook monet

May, kun je niet bij het verzorgingshuis vragen of er ergens een mooi plekje is voor de vitrinekast.

Vreseljk

dan heb je je hele leven iets verzameld en dan gaat alles in 1 klap weg.

Ik zou echt proberen iets te verzinnen waardoor de mooiste mee kunnen, zoveel ruimte nemen die toch niet in ? Misschien kunnen ze wel in een soort letterbak of ondiep ander kastje aan de muur ? Of er een paar goede foto's van maken en groot afdrukken als het echt niet kan.

Nee, niet leuk. Je hele leven verzamelen en dan het niet mee mogen nemen.

May

May

04-03-2011 om 09:03

Natuurlijk neemt ze er wat mee..

Maar ze vindt het zelf helemaal niet erg, ze heeft er zelf voor gekozen de kast niet mee te nemen en ze heeft het er niet meer over gehad...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.