Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

huiszoeker

huiszoeker

05-04-2012 om 20:27

Huurhuis gezocht in assen

Hallo,

Misschien is dit een beetje een bijzonder oproepje maar niet geschoten, altijd mis.

Wij hebben vorige maand ons huis te koop gezet maar we hadden niet verwacht dat het zó snel zou gaan. Vorige week is ons huis verkocht en moeten we er op 15 juni uit zijn.

Omdat we nog geen ander huis gekocht hebben zijn we ernstig op zoek naar een huurwoning. We willen niets overhaast kopen.

Wat we zoeken:

Een ééngezinswoning met 4 slaapkamers. Een berg ruimte voor fietsen etc maar het liefst een garage.
Om bepaalde redenen willen we niet in de wijk Pittelo wonen.

Het mag ook best een huis zijn die tekoop staat, waarvan de eigenaren al verhuisd zijn maar het huis niet kunnen verkopen (en door de huur de dubbele lasten hoeven te betalen).

Max huurprijs is 750 euro.

We zijn al makelaars bij langs geweest maar die kunnen ons tot nu toe nog niet verder helpen. Vandaar mijn oproepje op Ouders Online.

Vriendelijke groeten, huiszoeker (voor nu ff een andere nick genomen)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
huiszoeker

huiszoeker

09-04-2012 om 14:36

Even weer mijn oproepje op de kaart zetten

We hebben dus nog steeds geen huis.

Wie o wie kan ons verder helpen? Al was het maar met tips: "heb je dit al geprobeerd".

Gr. huiszoeker

mix

mix

10-04-2012 om 14:11

Misschien handig

als je een plaats noemt, mensen moeten gaan googlen om te zien in welke plaats de wijk Pittelo ligt misschien

Ik weet dat makelaars ook wel eens bemiddelen met het vinden van een huurwoning na verkoop van een huis. Maar ik weet niet of je verkoopt met of zonder makelaar.
Zou misschien een optie zijn als het niet lukt, alhoewel ik niet in je portemonnaie kan kijken natuurlijk.

mix

mix

10-04-2012 om 14:13

Noujaaaa ik kan niet lezen

ik heb de titel van je bericht niet goed gelezen, excuus!

De bewoner van mijn vorige huis heeft van de opbrengst oa de makelaar naar een huurwoning laten zoeken voor hem die betaalbaar was en voldeed aan zijn wensen. Succes

huiszoeker

huiszoeker

12-04-2012 om 23:26

Hihi, geeft niet.

Allereerst bedankt voor je reactie.

We hebben inmiddels alle makelaars in assen e.o. gebeld met de vraag naar een huurwoning of een woning van iemand die het te koop heeft staan.

Gisteren hebben we het koop contract getekend en de koper stelde uit zich zelf voor of wij misschien belang erbij hebben om langer te blijven en het huis tijdelijk huren op basis van de leegstandswet.

we hebben hen uitgenodigd om eens het een en ander te bespreken en ze komen dit weekend langs voor koffie.

Hopen dat onze ideeën samen kunnen komen.

Tot die tijd is het echt doorzoeken naar een huurwoning.

Bedankt voor je tip.

Gr. Huiszoeker

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.