Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Iemand een tunneltent/bungalowtent te koop?

of misschien ergens op de zolder liggen, die je kwijt wilt?
We gaan voor het eerst camperen met tent en omdat we nog niet weten of het ons zal bevallen willen we er niet al te veel geld voor uitgeven.
We zoeken een tunneltent voor 6 personen, met een stahoogte erin. Bungalowtent is ook prima als het nog maar in een goede staat verkeerd.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
merene

merene

05-03-2010 om 14:50

Thein

Helaas voor je heb ik geen tent liggen die ik kwijt wil. Ik wil je wel adviseren om een tunneltent te nemen. Je gaat voor de eerste keer kamperen en zet dus ook voor de eerste keer een tent op? Ik zou het heel jammer vinden als jullie plezier in kamperen minder wordt, omdat je zo moet worstelen met de tent. Een bungalowtent kost meer tijd om op te zetten.

Veel plezier in ieder geval.

thein

thein

05-03-2010 om 15:50 Topicstarter

Waarschijnlijk 1 gekocht!

manlief gaat er vanavond heen.Onze voorkeur ging ook uit naar een tunneltent, maar ja goedkoopst ging ook onze voorkeur uit.
We hebben wel eerder gecampeerd maar dan met een 6,5 meter caravan en tent ervoor en toen we nog geen kinderen hadden gingen we kamperen met een
pyramidetent, dus ietswat ervaring is er.
Nu gaat mij man naar een tunneltent (van katoen) met een inristsbare grondzeil (wilde mn man graag) 3 slaapcabines en een luifel en waarschijnlijk hebben we die gekocht voor 250 euro! Ben helemaal blij, hopen dat de deal doorgaat!

Thein

Wij hebben net een tunneltent bij neckerman gekocht 6 persoons ,3slaapcabine's ,inritsbaar grondzeil helemaal nieuw 200 euro

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.