Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Is er iemand die binnenkort toevallig in Gouda komt en richting het noorden gaat?

Op mp wordt iets gratis aangeboden (2 luchtbedden) maar die mevrouw wil jet niet opsturen alleen laten afhalen.

Ik wil ze echt heel graag hebben vanwege het materiaal waarvan ze gemaakt zijn.

Maar ik woon in het noorden en Gouda is echt een heel eind weg. Dus zelf even op en neer rijden is geen optie.

Is er toevallig iemand die binnenkort Gouda aan doet en ook nog naar het noorden rijdt en dit zou willen meenemen?

Ik kan altijd hier even een gokje wagen. Niet geschoten, altijd mis --

Tine Winkel

Tine Winkel

29-06-2017 om 20:01

ik?

volgende week rij ik langs Gouda, het weekend daarop ga ik naar Friesland... mail me maar op achternaamvoornaam apestaart yahoo punt com - kunnen we kijken of ik wat voor je kan betekenen

Pirata

Pirata

29-06-2017 om 20:19

Nou

Dat is geen unicum, dat luchtbed, maar een standaard goedkoop veloursbedje. 15,- ongeveer nieuw. Veelal na korte tijd lek.
Ik ben voor hergebruik maar ik zou hier niemand voor laten omrijden.
Bovendien, "gratis", maar dan geef je wellicht toch een bloemetje of een doosje Merci.

vlinder72

vlinder72

29-06-2017 om 22:00

Heel?

Zijn ze wel heel?. Wij hadden 3 van die dingen gekocht. Heel fijn om op te slapen. Helaas waren ze zo lek. En wij hebben er echt niks bijzonders meegedaan maar die krengen lopen zo weer leeg.

Ik zou er geen moeite voor (laten) doen. Zoiets tweedehand krijgen of kopen is niet verstandig.

Voor kamperen of kamp of iets dergelijks is een degelijk matje (zelfopblaasbaar) echt zoveel fijner.

Pirata

Pirata

29-06-2017 om 22:06

overigens

Het zijn geen 2 luchtbedden. Het is er eentje van 130 breed.

Pirata

Pirata

29-06-2017 om 22:08

herstel

Het zijn zeker die van canvas?? Zat verkeerd te kijken. Maar dan nog.

k. oekje

k. oekje

29-06-2017 om 22:20 Topicstarter

Reactie

Hoi,

Tine, geweldig. Ben ik blij mee. Ik ga je even mailen

Het gaat niet om luchtbedjes van 15 euro. Daarvoor zou ik niet zo'n oproepje doen, haha.

Deze bedjes kosten 50 euro p st en niet lek. Dit zijn van die l uchtbedden die niet stuk te krijgen zijn, spreek ik uit ervaring.

Tine, ik mail je!!!!

Groetjes , k. Oekje

k. oekje

k. oekje

30-06-2017 om 09:19 Topicstarter

Mail gestuurd.

Hoi Tine,

Ik heb je een mail gestuurd. Wil je laten weten of hij aangekomen Is?

Groetjes, k. Oekje

Prada

Prada

02-07-2017 om 18:53

Jemig pirata offtopic

Wat is er aan de hand met jou. Misschien een moeilijke tijd? Sorry dan, maar je bent zo venijnig sinds een tijd dat ik het even wilde vragen.

Pirata

Pirata

02-07-2017 om 21:26

Mag ik een mening hebben??

k. oekje

k. oekje

04-07-2017 om 23:48 Topicstarter

Pirata

Ik haak ff hier op in....

Natuurlijk mag dat, geen probleem.

Maar wat ik wel bijzonder vind is dat je denkt te weten over wat voor artikelen het gaat en je mening erover geeft of het wel of geen nut heeft dat ik dit oproepje plaats.

Je hebt het niet over de juiste advertentie of artikelen gehad.
Je kent niet mijn achterliggende redenen voor mijn vraag.

Het lijkt mij dan niet relevant dit soort reacties te geven.

Maar ja, wat ik al zei, mening geven staat vrij. Of het nodig is.....

Pirata

Pirata

05-07-2017 om 08:34

Wel

Ik ben kritisch omdat:
-elk luchtbed is kapot te krijgen. Ook die van canvas. Ze waren wel een stuk beter inderdaad.
- "het noorden". Stel dat ik naar Groningen zou rijden, maar jij woont in Bolsward
- ga je die mensen van marktplaats geen aardigheid geven?

En zoals ik al zei, ik had inderdaad verkeerd gekeken. Dat was niet handig. En ik neem dan maar aan dat alle van mijn bovengenoemde zaken aan de orde zijn.

Triva

Triva

05-07-2017 om 08:44

hoho

Een 'aardigheid' geven? Gratis is gratis hoor.

Overigens zou ik het anders oplossen, iemand zoeken in Gouda die het WEL voor je wil opsturen.

k. oekje

k. oekje

05-07-2017 om 18:42 Topicstarter

Zorgzaam

Ik zie het maar als zorgzaamheid dat jij je druk maakt om het feit of ik die mensen van mp wel of geen aardigheidje geef en dat je je vraagtekens neerzet bij het feit of ik wel iets goeds laat ophalen wat de rit waard is.

Dat vind ik erg aardig van je.

Dank je wel.

Inmiddels zijn de luchtbedden opgehaald en ben ik heel blij met Tine die dit voor me wilde oplossen.

Tine en ik hebben van te voren onderling besproken, voordat de uchtbedden opgehaald zouden worden, hoe en of we dit vorm konden geven.
We zijn daar heel makkelijk uit gekomen dus ook daar hoeft niemand zich zorgen over te maken.

Iedereen bedankt voor de inbreng in dit draadje. Voor mij is hij nu gesloten maar discusser vooral verder wanneer het nog nodig mocht zijn.

Groetjes, k. Oekje

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.