Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Kleding pleegkind

Hoi hoi,
Sinds augustus zijn mijn man en ik gezinshuisouders. Naast onze 3 kinderen, hebben we de zorg over 4 kinderen erbij. Omdat je net start, heb je eigenlijk een budget van niks opgebouwd. We wonen heel mooi in een dienstwoning, dus van buitenaf zou je denken: Die kinderen komen niets te kort. Echter, we doen het samen op 1 salaris om er zoveel mogelijk te zijn voor de kinderen.
De oudste kinderen zijn snelgroeiende pubers. Boven in het draadje van Anne heb ik voor 1 pleegdochter alweer wat leuke kleren kunnen scoren.
Voor de 2 oudste jongens hebben we echter een nijpend te kort. Dus in het kader van durf te vragen:
S. is 14 heeft bovenmaat 176 en broekmaat 170. Wil er altijd netjes en verzorgd uitzien.
J. is bijna 13 en heeft maat 164. Hij wil er altijd stoer uitzien: Sweaters, vesten met capuchon, stoere spijkerbroek.
Mocht je wat hebben, laat het me weten. Verzendkosten worden vergoed en mocht je in de buurt zijn/wonen (amersfoort), dan ben je van harte welkom.
corine at andressen punt nl

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Esprit spijkerbroek

Ik heb hier nog een coole exprit spijkerbroek, kleine damesmaat 28. Mag je pleegdochter zo hebben. Mijn dochter zit in Amersfoort op school, misschien kan ze de broek meenemen dat één van jullie 'm ophaalt? Mail me anders even: [email protected].

Sorry, dezelfde maat en stijl

als de oudste.Wat te klein was
aan het begin van het seizoen weggedaan. Hopelijk heeft iemand anders nog iets ?

neteret mut

neteret mut

17-11-2012 om 00:05

Kleding

Mijn meiden hebben kortgeleden hun kast uitgemest, er staan nu tig zakken klaar voor de kledingophaal. Ik denk dat vooral dames small is wat erin zal zitten ( evt klein vallende medium) misschien zelfs nog wat kleiners. Van de jongens valt er niet veel af, meestal behoorlijk afgedragen (maten 158 ong en mannen medium). Ook belang bij regenjassen/ laarzen ? Probleem zit 'm in het bij jou krijgen, ik dacht de verzendkosten vanuit hier duurder zijn dan binnen NL.

*corine*

*corine*

18-11-2012 om 19:06 Topicstarter

Neteret mut

je kan me wel even mailen hoor. praat wat makkelijker. corine at andressen punt nl

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.