Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

angel23

angel23

06-11-2016 om 22:12

pleegouders Of logeergezin voor 23 Jarige alsjeblieft?

lieve mensen

ik ben een meisje van 23 Jaar . IK woon in hasselt limburg .Ik heb veel meegemaakt en veel verdriet omdat ik een liefdevolle thuis gemist heb door verwaarlozing en mishandeling . Ik mis echt de warmte En liefde van een gezin . Ik wil zo graag liefde met jullie delen en het gezellig maken . Ik wens al zolang lieve mensen die mij zonder oordeel kunnen opvangen .maar mijn wens word nooit verhoord Liefst een pleegmama en pleegpapa samen .ik woon momenteel alleen maar ik zou al heel gelukkig zijn als ik met jullie mocht kennismaken en bij jullie mag logeren bv in de weekends of in de vakantie of tussendoor zoals het voor jullie past.
er zijn nooit verplichtingen naar mij toe .het is jullie vrije wil die telt . iK wil zo graag weten hoe het voelt om wel bij een liefdevolle familie te horen .En misschien kan ik ook iets voor jullie betekenen Ik hoop dat het nog niet te laat voor me is en dat er nog hoop is .

Ik Hou van jullie

heel veel liefs en tedere vlinderknuffels
zachte en warme hartegroetjes

angel 23

email:[email protected]

Bijzonder

Wat een bijzondere oproep. Ik hoop dat zich mensen voor je melden. Mogelijk dat er wel echtparen zijn in de buurt van de Belgische grens, of zelfs in je buurt in Belgie die jou willen leren kennen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.