Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

hilda

hilda

12-01-2010 om 14:55

Spijkerbroek gezocht

hoi allemaal.

helaas is de spijkerbroek die ik ondertussen afgedragen heb versleten...ik kan de broek nergens meer vinden..komt bij C&A vandaan..vorig jaar gekocht..
ben al meerdere winkels afgeweest maar niet meer gevonden..
is er misschien hier iemand die deze broek herkent,hem niet meer draagt en hem verkopen wil...
ik zoek hem in maat 42
ik stuur de link hierbij mee...
hopelijk maakt iemand mij heel blij

gr.hilda
http://link.marktplaats.nl/310645424

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

13-01-2010 om 09:37

Huh?

Sorry, ik kan je niet helpen aan zo'n broek (hij is wel leuk trouwens) maar wat me nieuwsgierig maakt: in je advertentie staat dat je geen andere broek kunt dragen. Hoezo niet? Zo'n vreemd model achterste heb je toch niet? C&A heeft ontzettend veel keuze in spijkerbroeken, daar zit toch vast wel iets geschikts voor je bij?

hilda

hilda

13-01-2010 om 10:03

Puck

hoi puck
ja dat heb ik zo geschreven haha..natuurlijk zijn er heel veel andere broeken,ik ben vorige week aan het passen gegaan..heb er zoveel aangehad..de een zit niet hoog genoeg..de ander is weer te strak bij mijn bovenbenen..werd er depri van..

eigenlijk bedoel ik..deze broek zit niet al te hoog..het model zeg maar zit in de rug hoog genoeg en aan de voorkant zit ie op goede lengte..hoe moet ik dat uitleggen lol
een broek die heel hoog zit,heb ik last van bij mijn maag...denk dat dat komt door mijn buikwantcorrectie van een aantal jaren geleden..

ik blijf hopen..maar ben bang dat het weer een rondje passen gaat worden....

gr.hilda

Het is handiger

als je even in die broek gluurt wat voor merk het is, evt. een foto van de achterkant erbij?

Dat is wat gemakkelijker zoeken!

hilda

hilda

15-01-2010 om 15:51

Broek gevonden!

voor degene die misschien meelazen..ik heb de broek gevonden bij weykamp..het is een iets ander model maar ook twee riembande zeg maar...

gr.hilda

Inge M

Inge M

15-01-2010 om 16:59

Stuur je de link nog van wehkamp?

Ik wil nu die superbroek zien )

hilda

hilda

15-01-2010 om 17:47

Natuurlijk de link voor deze broek..zit heerlijk.......

http://www.wehkamp.nl/damesmode/c-a-damesmode/c-a-broeken-jeans/c-a-yessica-jeans/C01_CA1_142_215406/

weet niet of dit lukt zo...maar anders is dit het bestelnummer..862-15-406

gr.hilda

Puck

Puck

16-01-2010 om 11:52

Leuk hilda

Leuk model Hilda en leuk dat je het nog even meldt. Maarre... je hebt er toch zeker wel 4 besteld, anders krijg je dezelfde vraag weer als je deze uitgewoond hebt.

hilda

hilda

16-01-2010 om 15:55

Heb er twee besteld

hoihoi

ik heb er meteen twee gekocht...haha..

gr.hilda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.