Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Te koop: 6 pathe film vouchers

Ik heb hier 6 pathe film vouchers liggen waar wij niks mee doen. De kaartjes waren voor mijn zoontje bestemd om gezellig naar de bios te gaan maar omdat we de verkeerde kregen verkopen we ze nu. Het geld gaat in zijn spaarpot (hij is druk aan het sparen voor een XBox360).

Gaan weg in 1 koop en de verzendkosten zijn voor de koper (zal niet veel zijn, denk zelf €0,44 of €0,88). Woon je in de buurt dan mag je de kaartjes natuurlijk ook komen ophalen.

Mijn email adres is biancka @ gmail . com

Groetjes,

Biancka

p.s. voor minder dan €17,50 gaan de kaartjes zeker niet weg.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
biancka

biancka

11-07-2010 om 09:11 Topicstarter

Iets duidelijker nu........

Ik heb hier 6 pathe film vouchers liggen waar wij niks mee doen. De kaartjes waren voor mijn zoontje bestemd om gezellig naar de bios te gaan maar omdat we de verkeerde kregen verkopen we ze nu. Het geld gaat in zijn spaarpot (hij is druk aan het sparen voor een XBox360).

Gaan weg in 1 koop en de verzendkosten zijn voor de koper (zal niet veel zijn, denk zelf €0,44 of €0,88). Woon je in de buurt dan mag je de kaartjes natuurlijk ook komen ophalen.

Groetjes,

Biancka

p.s. voor minder dan €17,50 gaan de kaartjes zeker niet weg.

Wat is er duidelijker geworden?

Ik kon alleen ontdekken dat in je eerste mail je emailadres stond.

Sorry, geheel ot

Maar ik ben wel benieuwd, welke verkeerde kaartjes heb je dan gekregen die je weg wilt doen?

Inge M

Inge M

11-07-2010 om 23:44

Ennnnne

wat kosten die kaartjes eigenlijk als je ze zelf zou kopen, oftewel wat is de originele waarde?
Ik ken alleen bioscoopbonnen en die zijn er in allerlei waarden.

Bastet

Bastet

12-07-2010 om 07:57

Een voucher....

Een voucher is een toegangsbewijs voor een voorstelling in de bios.Dus vertegenwoordigt een waarde van 8,50,want dat betaal je bij Pathe voor een film.
Bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.