Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Vriendschap

Ik ben op zoek naar een nette, leuke vrouw die ook op zoek is naar een leuk contact.
We mailen eerst en zien dan wel of we elkaar gaan ontmoeten.
Graag vrouwen tussen de 37 en 54jaar ongeveer en woonachtig in Gelderland met een straal van ca. 25km rondom Apeldoorn.
Discretie verzekert.

Nette vrouw

Nette vrouw

31-07-2017 om 23:47

Nou Ben

Gehuwd, erotische masseuse die je behoeftes vervuld, nu ook nog een "nette vrouw" voor wat? Je hebt het er maar druk mee.

Denk niet dat deze rubriek er geschikt voor is..vraag en aanbod gaat meestal om artikelen.

denkaanben1

denkaanben1

01-08-2017 om 14:38 Topicstarter

Nette vrouw

Tsja, soms zoek je iets en dan is het plaatsen van een oproep de oplossing, toch?
Hopelijk geen veroordeling omdat je de situatie niet kent?

tante Sidonia

tante Sidonia

01-08-2017 om 16:37

haha

Als je een nette vrouw zoekt en een vriendschap: waar heb je die discretie dan voor nodig?

Nette vrouw

Nette vrouw

01-08-2017 om 16:57

De situatie

Heb je al verteld, nu nog iemand die daar in meegaat; ik heb er een hard hoofd in maar wie weet. Test je jezelf regelmatig?

denkaanben1

denkaanben1

01-08-2017 om 18:37 Topicstarter

Test?

Ik doe het veilig.
Als sidonia mijn situatie kent dan weet ze hoe ik er in sta

Sally MacLennane

Sally MacLennane

01-08-2017 om 18:56

"Discretie verzekerd"

Vriendschap heeft geen discretie nodig en hoeft niet veilig. Wees dan eerlijk en noem het een sexdate of friends with benefits. Want het is duidelijk dat je dat wilt. Er zullen heus wel dames interesse hebben in zoiets, maar giet het dan niet in een onschuldig vriendschapsausje.

Paperclip

Paperclip

01-08-2017 om 19:36

En svp niet op deze site

Daar zijn toch zat andere mogelijkheden voor lijkt me. Ik vind dit draadje/deze vraag het niveau van OO nou niet direct naar een hoger plan tillen, zeg maar.

Lente

Lente

02-08-2017 om 10:27

Zet er wel een mailadres bij

Hoe kan iemand reageren?

Nette vrouw

Nette vrouw

02-08-2017 om 10:32

Zou het niet doen dat emailadres

Ik heb het idee dat Ben meer op een gratis hoertje uit is eigenlijk, gezien al zijn andere postings.

denkaanben1

denkaanben1

02-08-2017 om 11:10 Topicstarter

Reacties

Nee Ben is niet uit op een hoertje.
Ik sta steeds weer versteld hoe mensen reageren op iets wat hun niet aan gaat. Als je mij kan bieden wat ik vraag dan kun je er op reageren zo niet laat de oproep dan voor wat het is en ga er niet op reageren want daar vraag ik niet om!!!!

denkaanben1

denkaanben1

02-08-2017 om 11:53 Topicstarter

Lente

Interesse Lente?

Lente

Lente

02-08-2017 om 12:04

Nee

Het was een tip.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.