Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Sinilind

Sinilind

09-07-2010 om 17:39

Welke lieve mensen willen tegen betaling voor ons hond zorgen?

Dag allemaal
We zijn (laat maar door omstandigheden niet eerder gezocht/kunnen vinden) op zoek naar een leuk gastgezin voor ons teefje Golden Retriever. We gaan van 23 juli t/m 16 augustus weg. We betalen 10 euro's per dag, en het voer en deg. geven we mee.
Onze hond is op het ogenblik ziek, en de uitkomst is onzeker. Dinsdag volgende week wordt er een punctie gemaakt om erachter te komen of ze nou wel of niet kanker heeft. Mocht ze kanker hebben dan laten we haar snel inslapen en hoeft een oppas natuurlijk niet meer. Mocht ze, wat we heel erg hopen, alleen maar een heftige ontsteking hebben, dan is ze na 1 maand 2 keer per dag een pillejte de oude.
Het is een lieve hond van 10 jaar, gewend aan kinderen van alle leeftijden, aan katten en andere honden, nooit gebeten, nooit druk gedaan, echt een schat. Kaaskoopje en Roefel kunnen getuigen, ze hebben al enkele keren op haar gepast. Alleen kunnen ze niet de hele periode en gezien het feit dat ze niet helemaal lekker is willen we haar liever niet laten verhuizen van oppasadres tijdens de vakantie.
GOed lang verhaal. Onze vakantie annuleren gaat niet meer en eerlijk gezegd zijn we ook enorm aan vakantie toe, maar haar meenemen is voor niemand leuk: we trekken vaak erop uit met kanoen en bergwandelingen, en daar is ze gewoon te moe voor op het ogenblik.
Sini

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

10-07-2010 om 09:38

Ach.....wat jammer

dat wij dan ook met vakantie zijn.....
als ik thuis geweest was had ik haar graag even onder mijn hoede genomen hoor...

sterkte met haar hopelijk valt alles reuze mee!

ilsepilse

ilsepilse

10-07-2010 om 19:14

Flevo

als je id flevopolders woont wel !

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.