Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
18-08-2011 om 12:23
Ik krijg na het inloggen op internetbankieren (ABNAMRO) niet meer de standaard openingspagina met het saldo van alle rekeningen. Ook bij 'bij en afschrijvingen' kan ik bovenaan de pagina niet meer de rekening kiezen. Zijn er meer met dat probleem (of ligt het aan mijn pc)?
18-08-2011 om 12:27
Dat had ik ook
Ik had het laatst ook dat ik bij de openingspagina maar éen van de twee mogelijke rekeningen zag. Uiteindelijk toen ik wilde betalen was het gelukkig wel mogelijk ook de andere rekening te kiezen, en ik heb ook de gegevens van die rekening kunnen bekijken, al weet ik niet meer wat ik precies heb gedaan.
De informatie is dus wel toegankelijk, maar op de openingspagina lijkt dus inderdaad iets te zijn veranderd. Of misschien ligt het ook bij mij aan de PC, geen idee.
Groeten,
Temet
18-08-2011 om 12:31
Nergens saldo
Ik zag op de openingspagina helemaal geen gegevens. Toen ik naar bij- en afschrijvingen ging wel de mutaties, maar ik kon geen rekening selecteren en er stond ook geen eindsaldo. Pas toen ik naar 'mijn overzicht' ging, kon ik zien wat er op de rekeningen stond. Ik kan wel Abn Amro bellen, maar daar zijn ze ook niet altijd even goed geïnformeerd. Vandaar dat ik eerst hier even check, zodat ik kan zeggen dat het niet aan mij ligt
18-08-2011 om 17:04
Echt irritant
ik moet allerlei fratsen uithalen om achter m' n saldo te komen! Ik dacht dat het aan mij lag. Ik ga maar eens bellen of mailen want zo is het wel erg gebruikersonvriendelijk! Zouden ze zo'n nieuwe opzet niet testen ofzo?
18-08-2011 om 17:58
Nieuwe versie ofzo
Na de vakantie kreeg ik een melding dat je problemen kon krijgen met internetbankieren en het zien van rekeningen als je werkte met internet explorer 9, je moest dan iets aanvinken of veranderen. Ik werk zelf met firefox en ziet het scherm er ook wel wat anders uit soms. Nu krijg ik die melding niet meer, maar ik denk dat als je belt ze het wel kunnen vertellen, omdat die speciale waarschuwing er ook op stond.
Succes, Pinkelot
18-08-2011 om 18:21
Mooi
Het ligt dus niet aan mij Ik ga er dan toch maar een telefoontje aan wagen want ik wil het wel opgelost. De laatste keer dat ik belde kon ik helemaal niet inloggen en kreeg een storingsmelding. De jongen die ik aan de telefoon kreeg behandelde me alsof ik iets fout had gedaan, en pas na 10 minuten zei hij dat ze al meer meldingen gekregen hadden. Hoop dat ik nu een betere medewerker tref.