Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Annulering hotel rechtmatig?

Zijn er mensen in de zaal die hier weleens mee te maken hebben gehad:

Als je een hotel hebt geboekt en betaalt en het hotel blijkt bij aankomst, in tegenstelling wat hun website doet vermoeden, een gribus hotel kun je dan rechtmatig annuleren?

Dat lijkt me niet nee. Of een hotel bevalt is subjectief. En dus je eigen pech als dat niet zo is. Je kunt een klacht indienen? Of een slechte recensie schrijven. 
Wat zeggen de recensies over het hotel? Heb je die gelezen voor je boekte? En wat valt er tegen? Nu ben ik nieuwsgierig

Sammy70

Sammy70

25-06-2021 om 09:28

Nooit Red mijn vakantie gezien? Eerst klagen, wijzen op wat beloifd is, schriftelijk vadt leggen, bellen. Kortom aan de bel trekken zodat ze iets metjouw klacht kunnen doen. Eventueell ater geld terugeisen. 

Poezie

Poezie

25-06-2021 om 09:34 Topicstarter

Ik had het hotel voor iemand anders geboekt, die heeft mij foto's toegestuurd. Het klopt inderdaad dat het een gribus boel is daar. Kamer en sanitair niet schoon, binnenplaats met allemaal vuilnis, deurpasje deed het niet en een onveilig gevoel.

Ik heb het hotel meteen gemaild met toevoeging van de foto's en de klachten. Het verschilt inderdaad enorm met wat er op de website staat. Van tevoren heb ik zeker wel reviews gelezen, die waren wel ok.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.