Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

zzp

zzp

19-08-2011 om 08:51

Belastingaangifte

Wij hebben begin dit jaar utistel aangevraagd voor de belastingaangifte en gekregen tot 1 september. De bedoeling was om de aangifte door een bureau te laten verzorgen. Echter, na veel geharrewar met het betreffende bureau gaat dat dus niet lukken. Ik heb al twee andere bureau's gebeld, maar die bellen gewoon niet terug.
Wat nu te doen? Wij zitten in een nieuwe situatie. Ik ben vorig jaar als zzp'er begonnen vanuit een wao-uitkering. Mijn man verdient aanzienlijk meer dan ik. Van bureau 1 hadden we dus wel vernomen dat sommige dingen gezamelijk afgetrokken moesten worden doordat mijn man meer verdient. Zelf heb ik dus weinig kaas gegeten van dat hele belastinggedoe.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

19-08-2011 om 09:31

Vakbond?

is je man toevallig lid van een vakbond? Zij hebben meestal een belastingservice voor leden. En bij de fnv verzorgen ze ook de gezamelijke aangifte.

zzp

zzp

19-08-2011 om 10:05

Nee, geen vakbond

Nee, helaas geen lid van een vakbond. Is niet gebruikelijk op het werk van manlief.

rosa

rosa

19-08-2011 om 10:14

Regio?

In welke regio zit je? Er zijn meer zzp'ers op dit forum die misschien de naam van hun belastingbureau met je willen delen?

zzp

zzp

19-08-2011 om 10:44

Groene hart

Regio Groene Hart, vlakbij Leiden.

Ik heb ook geen idee hoeveel werk het is, al denk ik dat het meevalt als je er kaas van gegeten hebt. De mapjes met gegevens liggen al lange tijd klaar . Ik krijg er nu in ieder geval slapeloze nachten van en grote ruzies met manlief (die het inmiddels ook niet meer ziet zitten).

Miep

Miep

19-08-2011 om 11:09

Suggestie

Ik (ook ZZP'er) zit al jaren bij Arbefis Nieuwkoop, Administratie en Fiscaal adviesbureau (http://www.sneup.nl/viewad.asp?id=51540200260102877).
Niet speciaal goedkoop, wel goed, vriendelijke persoonlijke service.

Toke

Toke