Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Minerva

Minerva

23-02-2010 om 18:38

Betrouwbaar thuiswerk

Ik zoek thuiswerk,. maar dan wel betrouwbaar! Heeft iemand voor mij een adres van een website. Maakt me niet uit wat ik moet doen als ik maar niet eerst moet betalen of E-mailtjes versturen naar onbekenden.

Administratief tot doosjes inpakken, enveloppen dichtplakken,.. mailingen de deur uit sturen.

Wie weet wat betrouwbaar is en welke juist niet?

Minerva

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hey minerf

Er staat wat thuiswerk bij Algemeen. Kledingconsulente of zoiets, zelfstandige baan (dus tijden een beetje zelf in te plannen denk ik). liefs xx

Dropke

Dropke

26-02-2010 om 18:50

Artikelen schrijven

Dit is werk wat ik zelf doe. Het kost je geen geld, je hoeft ook geen mailtjes te versturen of een verkoper te zijn. Je schrijft artikelen waar jij verstand van hebt of die je leuk vind. Je artikelen worden als ze zijn goedgekeurd geplaatst en google zet er advertenties omheen die gerelateerd zijn aan jouw onderwerp. Als er op de advertenties geklikt wordt, verdien je geld. Het mooie eraan is dat het een blijvend inkomen is. Het is dus wel iets wat je moet opbouwen, want hoe meer artikelen je geschreven hebt, hoe meer je verdiend.
Ik vind schrijven erg leuk dus alles wat ik ermee verdien is meegenomen.

Hier heb je een link:http://www.infonu.nl/aanmelden/index.php?ref=5683

gr Dropke

Dropke

En hoeveel verdien je er dan mee?
Ben benieuwd naar jouw ervaring want het staat niet zo duidelijk op de site.

Vonda

Jolanda123

Jolanda123

27-02-2010 om 15:32

Artikelen schrijven.

Als je op zoek bent naar een "regelmatig" inkomen, en wel op korte termijn, dan moet je geen artikelen gaan schrijven.

Dat levert namelijk te weinig op om een substantiële aanvulling op het inkomen te zijn.

Groetjes JO, die hier ervaring mee heeft.

Minerva

Minerva

01-03-2010 om 12:38

Dus twee meningen

Oke artikelen schrijven dat kan ik wel. Maar hoe gaat dat belastingtechnisch. Ik heb nu een uitkering en kan niet rondkomen elke maand. Ik heb gewoon extra geld nodig. Krijg ik daar later weer problemen mee? Nu ja 1 artikel kan ik uiteraard schrijven en zien wat er van komt.

Bedankt!

Minerva

Minerva

Minerva

01-03-2010 om 13:01

Ehhh ja ik met mijn grote mond

Ik kan dus alleen maar columns schrijven. Meestal grappige columns. Als ik over zeg maar vissen zou moeten schrijven of over school,... hmmmmm echt educatief kan ik niet schrijven.

De rubriek lachwekkende situaties, ergernissen en de belevenissen van een werkloze (ik zeg maar iets), die kan ik niet vinden,.. jammer.

Minerva

Eh...

Je schrijft dat je een uitkering hebt en wilt bijverdienen. Tsja, meestal worden je inkomsten dan (als dan niet gedeeltelijk) gewoon gekort op je uitkering. Eigenlijk schiet je er dus alleen mee op als je meer gaat verdienen dan je uitkering.

Maar je zoekt iets voor 's avonds 'erbij'. Ben je dan verder niet beschikbaar? En krijg je dan geen problemen met de instantie van wie je de uitkering krijgt?

Ellen Wouters

Ellen Wouters

01-03-2010 om 20:48

Even rekenen

OK, kom ik even in cynische modus.

Dat infonu, dat heeft bij lánge na niet de status van een wikipedia. Dus hoevaak worden die artikeltjes gelezen? En hoeveel van die lezers klikken de advertenties aan? Hoe vaak klik je zelf een advertentie aan naast een stukje tekst?

En reken dan eens wat je met google clicks verdient. Laat dat eens een cent per klik zijn. Vooruit, doe eens gek, twee cent.

Ik denk dat de inkomsten niet van dien aard zijn dat je snel problemen met de belastingdienst of uitkerende instantie kunt verwachten. Dat is de zonzijde, laten we maar zeggen.

Minerva

Minerva

16-03-2010 om 13:16

Sorry was een tijdje niet aanwezig

Sorry waren even wat privezaken die voorgingen.

Mijn man heeft een eigen zaak die niet veel oplevert. Ik kreeg bijna 1500 EURO per maand binnen en daar konden wij prima van leven. Nu is dat nog maar 850 EURO. Ik solliciteer al bijna een jaar maar ik kom maar nergens aan de bak. Veel ervaring maar weinig diploma's en 42 jaar dus de jonkies zullen wel voorgaan. Omdat mijn man vervelende werktijden heeft. Van 11:30 tot 21:30. 5 of 6 dagen per week. Is het ook erg lastig om werk te vinden. Ik kan dus niet 40 uur. En de meeste banen die ik vind zijn toch zeker 32 uur of meer. Mijn dochter is bijna 9 en mijn moeder kan wel een paar dagen zorgen maar ik wil niet dat ze 5 dagen per week bij oma zit en avondeten krijgt. Niet omdat het niet gezond is hoor;o)) Maar ik wil zelf voor haar zorgen. Dus een baan van 9 tot 4 zou het beste passen. Dan nog ben ik te laat thuis maar alla. Probleem is dat ik wel een baan had kunnen krijgen maar dan zou ik ver van huis moeten werken. Dus nog later thuis.

Kort maar krachtig,. ik zou het liefst thuis werken. Mag van doosjes in en uitpakken tot secretarieel werk zijn. Data invoer b.v., Direct mail,...

Niet alleen omdat ik dicht bij mijn dochter wil zijn maar wat denk je van al die vakanties die er zijn in een jaar. De grote vakantie ook al zo'n ramp. 6 weken dat ik dan vrij zou moeten nemen. Dat pikt geen baas.

Daarom was ik ook blij met de baan die ik had. Leuke Collega's en 30 minuten rijden van huis af en 3 dagen per week. net te doen.

Buiten dat heb ik ook wel eens een dag op mijn werk gezeten dat ik zoiets had van. Dit kan ik toch gewoon thuis doen? In deze digitale wereld zouden kantoormensen niet meer op kantoor hoeven te zitten want er is zoveel mogelijk. Ik werkte bij een instituut die daar onderzoek naar deed dus ik weet wat er allemaal kan. helaas promoten ze het wel voor de buitenwereld maar mocht het daar niet. Nu ja als je 40 uur werkte 1 dag per week en alleen de onderzoekers ;o))

Tuurlijk weet ik dat als ik dat als ik een baantje zou kunnen vinden voor thuis voor,. stel maar 1 dag per week dat ik daar niet mee zou opschieten. Dat moet je opgeven en dat wordt afgetrokken van je uitkering. Maar ik dacht,.. stel dat ik nou ergens werk zou kunnen vinden wat ook thuis kan en ik kan weer hetzelfde gaan verdienen als vroeger?? Stel dat dat er zou zijn??? Dan maken mij de uren niet meer uit hoelang ik er mee bezig zou zijn. Al moet ik van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's avonds garnalen moeten pellen. So what,.. ik ben thuis. Das het belangrijkste.

Minerva

Tihama

Tihama

16-03-2010 om 13:25

Van 9 tot 4?

"Dus een baan van 9 tot 4 zou het beste passen."

Maar je man is toch pas om 11.30 uur weg? Dan kan hij jullie dochter elke ochtend naar school helpen.

Je zou dus ook een baan van 7 tot 15.30 uur kunnen zoeken. Je kunt dan zelfs 40 uur per week werken en elke dag op tijd thuis zijn voor je dochter. De vroege shift dus. Ik weet niet wat je vak is, maar als je een netto maandloon van 1500 euro bij 3 dagen werken had, dan klinkt het me niet als ongeschoold in de oren.

Tihama

Minerva

Minerva

16-03-2010 om 21:24

Ik ben onderaan begonnen en heb mij omhoog gewerkt tot coördinator. Ik was altijd zo trots dat ik zonder heftig diploma wel vooruit kwam.

Maar wat je zegt als ik 7 uur zou beginnen,.. ja,.... dan zou het wel lukken. Maar die heb ik dus ook nog niet gevonden. Persoonlijk zou ik een baan als nachtwaker ook wel leuk vinden want ik ben een echt nachtmens;o))

Minerva

Carmen

Carmen

16-03-2010 om 22:25

Hotelwerk?

Ontbijtdienst draaien in een hotel? Zou dat kunnen?

Carmen

Fatima

Fatima

17-03-2010 om 09:20

Ikea

Ikea zoekt vaak vakkenvullers van 6-10 uur, daarna nog een andere baan bij Ikea of iets anders?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.