Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

collega is verliefd/relatie andere collega

Ik weet voor 90 procent zeker dat mijn collega waar ik de hele dag mee samen werk iets heeft met een andere collega. Ze wonen allebei met een ander samen.
Omdat ik heel erg goed omga met mijn collega weet ik niet zo goed wat ik hiermee aan moet. Misschien wel helemaal niks en hoef ik me er niet mee te bemoeien. Van de andere kant denk ik, ik weet dat er iets speelt, misschien wilt ze wel heel graag praten en weten dat ik vermoedens heb. Geen idee.Maar het zit me niet helemaal lekker. En ik ben er natuurlijk ook nog een heel klein stukje niet van overtuigd. Maar nogmaals misschien heb ik er niks mee te maken. Wat zouden jullie doen?

Aagje Helderder

Aagje Helderder

05-06-2018 om 22:37

Niets

Zie titel.

Wat je er ook van vindt (en dat mag), het gaat je niet aan. Het gaat je pas een beetje wat aan als de collega je in vertrouwen neemt en/of wanneer de relatie merkbaar effect heeft op (de sfeer) op het werk. Dat er door de relatie vervelende situaties ontstaan enz. Anders zou ik zeggen: niet mee bemoeien.

Aagje

Kikki39

Kikki39

05-06-2018 om 23:04 Topicstarter

Dat vond ik eigenlijk ook wel. Maar ik vind het ook lastig dat ik het weet en ze niet weet dat ik het weet. Maar beste is niet mee bemoeien.

Ook niets.

Het zijn 2 volwassenen neem ik aan? Dan zou ik niets zeggen.

Als ze er zelf over begint zou ik zeggen:"ik had al een klein vermoeden".

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

06-06-2018 om 01:11

Ook niets

En als het een heel heel goeie collega is, lees type bff, dan zou ik er misschien nog wel een terloopse opmerking aan wagen. Zou ik bij mijn andere bff namelijk ook wel doen.

Maar uiteindelijk is het zo dat als ze er over wil praten, ze wel naar jou toe komt.

Frédérique

Frédérique

06-06-2018 om 07:47

Waarom praten

Waarom heb je het idee dat ze erover wil praten? Misschien geniet ze van haar escapades en heeft ze daar helemaal geen behoefte aan.

@Emma

@Emma

06-06-2018 om 08:29

praten

Is het niet eerder zo dat jij degene bent die erover wil praten? Doe dat inderdaad liever hier en niet met je collega/vriendin, tenzij ze er zelf over begint.
En ook dan: hou je op de vlakte. Dit is spelen met vuur. Als het fout gaat en zij weten dat jij ervan weet wordt het voor jou pas echt ingewikkeld.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.