Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Tigress

Tigress

12-02-2012 om 11:23

Contant geld naar vriend overmaken?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Verjaardagsgeld

Mijn kinderen hebben jaaaaren van oma geld in hun verjaardagskaart gekregen ( Nederland naar Schotland) ALTIJD overgekomen. Ik zou het gewoon doen.

Massi Nissa

Massi Nissa

14-02-2012 om 21:34

Shonagh

Nederland - Schotland kan heel goed een veilige route zijn voor verjaardagsgeld. Nederland - Marokko is een ramp. Alles wat je stuurt wordt geopend en de inhoud wordt er in zeker de helft van de gevallen gewoon geheel of gedeeltelijk uit gehaald (mits voor de openaar van waarde, familiekiekjes komen wel aan). Ik hoor vergelijkbare verhalen over andere (armere) landen waar ambtenaren hun schamele loon aanzuiveren op elke manier die ze maar kunnen bedenken.
Groetjes
Massi

Massi

He bah, dat is supervervelend, geneus/gejat in de post.
Maar het ging hier om post binnen Nederland, ik wilde aangeven dat als het van NL naar UK goed gaat, het dan binnen NL zeker goed moet gaan ;o)

mirreke

mirreke

15-02-2012 om 09:57

Nederland - duitsland

gaat ook goed. Dus ik denk ook dat het binnen Nld goed zal gaan

Valkyre

Valkyre

18-02-2012 om 10:44

Nouhou...

Ik heb een keer een onbeduidend, goedkoop kettinkje opgestuurd naar een vriendin. De brief is aangekomen. Met een groot gat in de envelop. En het kettinkje was weg.

groet, Valkyre

Roosje Katoen

Roosje Katoen

18-02-2012 om 13:15

Valkyre

Een kettinkje is wat anders dan briefgeld. Ik denk dat de machines gewoon vastlopen op zo'n kettinkje, of op muntgeld. Als je in Nederland een briefje tussen een kaart stopt kan ik me niet voorstellen dat dat niet aankomt, de kans van post die sowieso niet aankomt nagelaten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.