Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Zorgje

Zorgje

24-03-2010 om 00:00

Dreiging ontslag wegens crediet crisis

Het bedrijf waar mijn man inmiddels 17 jaar werkt in een vast diebnstverband heeft het erg moeilijk. ofwel er moet 1 hele ploeg uit of het bedrijf sluit zijn deuren.

Natuurlijk zijn wij hier niet blij mee en ik vroeg me af waar we op moeten letten en welke stappen we het beste kunnen nemen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Niets

je kan er nog niets mee,het is immers nog niet duidelijk of je man werkelijk ontslagen wordt.
eerst afwachten tot bekend wordt wat er gaat gebeuren,meestal is er wel een sociaal plan,waarin ook staat welke stappen je kan/moet ondernemen.
sterkte.

amk

amk

24-03-2010 om 09:32

Als je het nog niet bent

als de wiedeweerga lid worden van de bond, want meestal moet je een maand of 3 lid zijn voor je van alle diensten gebruik kunt maken.

Das

een DAS rechtsbijstand verzekering is ook prima,dan hoef je geen lid te worden van de bond.
De DAS heeft mij enorm geholpen na mijn ontslag.
in elk geval hebben ze gezorgd dat mijn gouden handdruk werd uitbetaald.

Nasha 1st

Nasha 1st

24-03-2010 om 13:46

Let wel op

ook bij een rechtsbijstand is het zo dat je langere tijd al lid moet zijn voor ze je helpen, dus nu lid worden vóór de problemen er zijn is wel verstandig (als je nog geen lid was dan he....)

en verder is het toch afwachten.....je weet niet precies wat er gaat gebeuren.

Zorgje

Zorgje

26-03-2010 om 09:28

Dank

Dank voor het meedenken. Wij zijn lid van de bond en hebben een rechtsbijstand verzekering. We zullen "rustig" afwachten wat er gaat komen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.