Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Elwa

Elwa

08-12-2015 om 16:47

Een rommeligl cv

Ik heb een gat in mijn cv en heb bovendien meerdere dingen vrij kort gedaan. Het is dus eigenlijk een van alles wat-cv met gaten.

Ben een tijd depressief geweest als puber waardoor ik ben blijven zitten en 19 was toen ik vwo afrondde. Wist niet goed wat ik wilde en ben 2 x een totaal verschillende studie begonnen maar niet afgerond. Derde studie, rechten, wel afgemaakt (wel met 1 jaar extra en wisselende cijfers).

Daarna begonnen in een callcenter (klantenservice). Na een tijdje kon ik overstappen naar een ander callcenter van de overheid. Omdat het sowieso tijdelijke contracten zijn en het werk ook gewoon niet erg leuk is (anderen boven ons maken fouten maar wij krijgen de boze mensen aan de lijn en altijd de druk van een zo laag mogelijke AHT, wat ik vaak niet haal), zou het zo fijn zijn als ik iets kon vinden wat echt bij me past... Ik zoel iets als medewerker/juridisch medewerker bij een overheid, bijv. beleidsstukken schrijven (daar heb ik vanuit stage iig ervaring mee).

Misschien heeft iemand tips wat te doen met cv? Heb nu het gat van 2 jaar tussen mijn 19e en 21e leeggelaten, als ze ernaar vragen zeg ik het wel eerlijk maar kort en bondig.

Bvd.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.