Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Queenie

Queenie

08-07-2011 om 11:35

Geduld?

Vorige week donderdag had ik een sollicitatiegesprek. Een prima gesprek, was mijn indruk. Ze hadden nogal haast met het invullen van de vacature en ik zou 'volgende week' wel iets horen. Die volgende week is nu bijna voorbij.
Ik overweeg nu een mail te sturen met de vraag of ze me iets kunnen vertellen over het verdere verloop van de procedure. Maar ehm... hoe komt zoiets op jullie over? Ongeduldig? Of 'niet-afwachtend'?
Groet, Q.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rosase

Rosase

08-07-2011 om 13:37

Doen!

Dat is niet ongeduldig, dat is pro-actief. De week is bijna om, dus je had wel iets kunnen verwachten qua antwoord.

Door te reageren laat je zien dat je erg geinteresseerd bent en dat kan, mits netjes geformuleerd, alleen maar in je voordeel werken.

Queenie

Queenie

08-07-2011 om 16:21

Gedaan

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb inderdaad gebeld. Ik zal nog wel een weekje geduld moeten hebben. Hou er inmiddels sterk rekening mee dat het feest niet doorgaat.
Groeten, Q.

koentje

koentje

14-07-2011 om 13:51

Nou ja,

het is niet gek daar rekening mee te houden. maar dat het wat langer duurt hoeft echt niet zo veel te zeggen.
succes met wachten!

Queenie

Queenie

18-07-2011 om 21:25

Bericht

Afgelopen vrijdag ontving ik het (mail)bericht dat ze voor een andere kandidaat hebben gekozen. Ze waren heel positief over me en zullen me in portefeuille houden. Mooi meegenomen. Ik zoek weer verder.
Q.

Asa Torell

Asa Torell

21-07-2011 om 15:07

He queenie

Wat ontzettend jammer! Hopelijk komt de gouden baan gauw voorbij.

Queenie

Queenie

22-07-2011 om 09:34

Asa

Ja, die komt vast een keer en liefst toch wat dichter bij huis! Dat is dan weer het voordeel van lang moeten wachten, het eerst enthousiasme was alweer wat gezakt en er waren intussen heel wat vragen gerezen.
Groeten, Q.

Asa Torell

Asa Torell

23-07-2011 om 22:15

Queenie

Ja grappig, zoals dat gaat! Dat je zelf ook meteen vooral de nadelen ziet als het niks geworden is. Straks krijg je dus je droombaan, wacht maar af . Ik duim er in elk geval voor.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.