Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
04-09-2011 om 14:48
Ik heb een biljet van 500 euro gekregen, waar ik natuurlijk blij mee ben. Maar, ik kan er bijna niet mee betalen. Op mijn rekening storten lukt niet, omdat we een bank hebben zonder filialen.
Waar kan ik mijn biljet wisselen (liefst zonder provisie) of besteden?
05-09-2011 om 21:54
Gwk-kantoor?
Bestaan de GWK-kantoren nog, op stations enzo?
Misschien kan je het daar proberen.
Bij de ING-kantoren kan je het altijd wel storten op eigen rekening. Misschien een buurvrouw, goede kennis met een ing-rekening? Samen er naar toe, en weer opnemen?
06-09-2011 om 14:03
Wisselen
Bij ING kun je gewoon wisselen als je daar een rekening hebt, dus je hoeft niet eerst te storten om het vervolgens op te nemen. er zit alleen (vaak) een wachttijd van 4 min. op.
06-09-2011 om 16:42
Reacties
Bedankt voor de tips tot nu toe.
Het GWK kan wel, maar kost 1 % transactiekosten, vind ik toch zonde van het geld.
Bij de ING heb ik geen bankrekening, mijn bank heeft geen filialen.
Bij het postkantoor moet je ook een rekening hebben (ing), maar ik heb inmiddels vernomen dat ze wel een biljet van 500 euro accepteren bij aankoop van een velletje postzegels. Ik denk dat ik dat maar ga doen.
06-09-2011 om 19:18
Je bank bellen?
Ik zou mijn bank zonder filialen bellen voor een oplossing. Jij bent toch de klant? Ze hebben dit vast vaker aan de hand gehad. Of je zoekt een nieuwe bank....
Dorry
11-09-2011 om 15:23
Wettig betaalmiddel
Het is een wettig betaalmiddel, dus betaal er ergens mee waar de dienst al geleverd is. Als het eten in het restaurant al op is, willen ze best je biljetje.
truust me, I'm here.