Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

brilleman

brilleman

31-10-2018 om 09:19

help dure bril kwijt

Man is gisteren zijn bril kwijtgeraakt op de parkeerplaats van de sportschool, nog overal rondgekeken maar kon hem nergens vinden...
Nieuwe bril toch rond de 400 eu.
Ik heb alle soorten verzkeringen, inboedel, rechtsbijstand, aansprakelijkheids etc... maar kan ik deze ergens claimen, hij was er helemaal kapot van en heeft nu geen geld voor nieuwe bril , ziekteverzekering vergoedt maar 1x in 2 jaar...
reisverzekering staat alleen op mijn naam.

Niet teruggevonden?

Als hij zeker weet dat de bril op de parkeerplaats ligt, dan moet hij toch te vinden zijn?
Heeft iemand hem misschien binnen afgegeven?
Ja, dingen die onverwacht stuk gaan is balen....nog erger als er geen geld is om het te vervangen.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

31-10-2018 om 09:32

Reisverzekering?

Wilde je hem anders ten onrechte claimen op de reisverzekering?
Als je nu geen geld hebt voor een nieuwe goede, zou je een goedkope kunnen bestellen bij Charlie Temple of zo.

brilleman

brilleman

31-10-2018 om 09:37

bril

Hij heeft gisterenavond nog uitvoerig gezocht op parkeerplaats en loopje naar sportschool, vanmorgen bij het eerste ochtendlicht ook, en ook bij de sportschool aangegeven en briefje opgehangen, moest iemand hem gevonden hebben. Ik zal even kijken bij de Charly temple weet niet of die ook bij ons zit

Sas

Sas

31-10-2018 om 09:44

Charly Temple is alleen online

Maar als je een recent recept hebt van de opticien hebt, dan kun je daar prima terecht.

mirreke

mirreke

31-10-2018 om 10:03

Charley Temple is een online winkel

De prijzen liggen echt een stuk lager dan die in een fysieke winkel. Zorg dat er een goed recept is van een opticien, je kunt dat ook bv. bij Eyewish laten doen, dat is gratis ook als je er geen bril koopt.

En misschien heeft je man nog een recept v/d vorige bril, dan kan hij dat gebruiken.

Ik heb toevallig gisteren weer een nieuwe bril bij Charley Temple besteld: in de winkel zou hij me zo'n 800 euro hebben gekost, nu 145. Ik heb al meerdere malen bij hen een bril gekocht, en ben er zeer tevreden over.

brilleman

brilleman

31-10-2018 om 10:16

recept

is net 1 maand oud, dus dat moet lukken , dan maar geen hippe bril..

mirreke

mirreke

31-10-2018 om 10:23

Brilleman, heb je al op de site gekeken?

Want ze zijn vrij hip, vind ik zelf...

Marie

Marie

31-10-2018 om 11:06

Site gevonden voorwerpen?

Heb je de bril al op deze site gezet?

https://www.verlorenofgevonden.nl

Al bij het gemeentehuis geweest?

Al oproep op social media - Facebook - gedaan?

Misschien heeft iemand de bril gevonden, mee naar huis genomen met het idee om vandaag of morgen ergens naar het gemeentehuis te gaan om bij de gevonden voorwerpen in te leveren.

Kaaskopje

Kaaskopje

31-10-2018 om 11:28

Op Facebook zetten

Zo vaak als ik in lokale groepen niet verloren of gevonden voorwerpen langs zie komen! Het werkt. Wat heeft iemand anders aan jouw bril, dom dat hij meegenomen is, maar hopelijk gaat het geweten spreken. Het kan ook zijn dat iemand hem bij een winkel binnen heeft gebracht, of naar de politie.

Wij hebben al maanden een fietsje in de tuin staan, open en bloot. Er is nog niemand aan de deur geweest voor dit fietsje. Kennelijk ook ouders die er niet bij stilstaan dat iemand het fietsje in veiligheid heeft gebracht en dus niet verder kijken dan daar waar het fietsje is achtergelaten.

brilleman

brilleman

31-10-2018 om 11:41

bril

oh dan is dat fijn!

brilleman

brilleman

31-10-2018 om 11:43

bril

dat is fijn ! was reactie op hippe bril ...

maar goed idee even op de stads fb zetten! dank je!

Miekemieke

Miekemieke

31-10-2018 om 16:15

Hoe ging dat dan?

Is zijn bril zomaar van zijn neus afgegleden op het parkeerterrein? Dan moest die bril toch vlakbij liggen, natuurlijk is het lastig zoeken zonder bril maar hoe is hij thuisgekomen met de auto zonder bril?

Kareltje

Kareltje

01-11-2018 om 22:21

Inboedel

Check even je inboedelverzekering. Die van mij heeft als extra een buitenhuisdekking, misschien die van jou ook wel?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.