Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Madeline

Madeline

13-12-2017 om 18:49

Hoe geld overmaken naar buitenland zonder ideal/ creditcard/ paypal

Nou tekst zegt het al: ik wil iets bestellen in het buitenland. Heb zelf geen creditcard. Ander heeft geen paypal of ideal. Hoe kan het dan wel? Heb zelf paypal, en gewoon rekening ING

Triva

Triva

13-12-2017 om 18:53

tja

vind iemand met creditcard waar jij het geld naar toe overmaakt?

wimb

wimb

13-12-2017 om 19:07

Western Union

Als de ander ook geen bankrekening (per SEPA) heeft dan blijft er niet veel over
geld in een enveloppe
of Western Union https://www.alleszondercreditcard.nl/western-union/
wimb

vlinder72

vlinder72

13-12-2017 om 20:20

Overmaken?

Je kan het toch ook gewoon overmaken? Ik heb deze zomer nog geld overgemaakt naar Curaçao om een huisje te betalen.

Binnen Europa is het een eitje. Het enige dat je nodig hebt is het IBAN nummer. Buiten Europa heb je neer gegevens nodig maar als je op de website kijkt van ING staat het uitgelegd

Marie

Marie

14-12-2017 om 11:33

prepaid creditcard

Je kunt toch ook een prepaid creditcard kopen?
Ten minste die tip heb ik hier wel eens voorbij zien komen.

IBAN en BIC

deze 2 gegevens vragen en dan zelf overmaken. appeltje-eitje
als het veel geld is, altijd eerst 1 euro overmaken en wachten of het goed binnenkomt. daarna de rest (om te vermijden dat bij invoeren van fout nr het hele bedrag in een keer weg is)

Maylee

Maylee

15-12-2017 om 23:39

Via

Via TransferWise.

Zoek eerst de betaalmogelijkheden uit

Dat ligt eraan waar je wat wilt bestellen. Je zegt dat je PayPal hebt, dat wordt veel geaccepteerd. Wat ik meestal doe is het product even in het winkelmandje leggen en dan beginnen met afrekenen. Dan zie je vanzelf welke betaalmethodes geaccepteerd worden.

Als PayPal niet tot de opties behoort kan je ook een prepaid creditcard kopen: https://www.alleszondercreditcard.nl/prepaid-creditcard/

Oh geen PayPal

Sorry, de ander heeft geen PayPal zeg je, ik las eroverheen.

Heeft de verkoper niet aangegeven hoe hij of zij het geld wil ontvangen?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.