Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

hoe verder met de jobs

Hallo,
ik ben ingenieur en heb een burnout gehad (niet door de job, wel door persoonlijk leven - zware nasleep scheiding etc). Ik zit nu weer in een (andere) job. Het is wel wat onder m'n niveau omdat ik stress wilde vermijden en op m'n energieniveau moet letten. Ik werk 4/5 en heb 3 kinderen in co ouderschap. De job is in een labo en continu rechtstaan, wat lastig is voor me. Thuiswerk kan niet, waardoor de kinderen geregeld naar de vader moeten als opvang (ziekte, school dicht) maar is geen goede optie eigenlijk (is persoonlijk). Ik heb van niemand anders hulp.
Ik werk er nu 8 maanden, leuke sfeer onder de kollega's. Werk is wel leuk maar ik begin uitdaging te missen en balans werk leven is dus niet evident. Baas evalueerde me als "te traag" vorige maand (hij leek boos zelfs), waar ik absoluut niet mee akkoord ben! Ik loop letterlijk en figuurlijk de benen van m'n lijf. In de week met de kinderen is het lastig, want nog eens een uur voor en na werk rondrijden (scholen) ook. In de weekends moet ik recupereren en ben dus dan het liefst thuis, zittend. Sociaal leven heb ik nu dus weinig want te moe. Mentale stress heb ik niet maar fysiek wel belastend. 
Sinds de evaluatie - die me emotioneel zwaar gevallen is - ben ik op zoek naar een andere job, terug als ingenieur. Het probleem is dat deeltijds moeilijk te vinden is in die sector, en heb het nodig. Vroeger werkte ik 4,5/5: woe nm vrij met de kinderen en woe ochtend thuiswerk. 
Ik ben uitgenodigd voor een gesprek : voltijds maar helft van de week is thuiswerk mogelijk.