Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

solie

solie

07-06-2010 om 12:37

Hoeveel verdient een cassiere?

Na 10 jaar "eruit" te zijn geweest heb ik nu een vacature als cassiere bij een bouwmarkt op het oog,
ter voorbereiding op het gesprek wil ik graag weten, hoeveel kan een cassiere verdienen? want de vraag wat wil je verdienen? kan ik wel verwachten.
Ik ben er TE lang uit, ik heb werkelijk GEEN idee.
Wie helpt mij: 25 uur per week, cassiere bij doe het zelf winkel??? leeftijd 33, wat kan die vragen??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

07-06-2010 om 12:50

Cao dhz-branche

http://www.salaris-informatie.nl/Sectoren/doe_het_zelf/CAO/CAO_doe_het_zelf_2007-2009.pdf
Zoals ik het lees kom je als kassamedewerker in groep I of II, met een salaris vanaf minimumloon tot maximaal 1517 bruto per maand op fulltime basis (998 voor 25 uur).

Yta Chalne

Yta Chalne

07-06-2010 om 14:18

Willen

Bij dit soort banen is de vraag wat je zou willen verdienen niet eens zo heel waarschijnlijk. Er is een CAO, en het verschil tussen wat je minimaal verdient en maximaal kunt gaan verdienen zal hooguit bruto 1,50 per uur zijn, en dat is afhankelijk van ervaring. Dus daar zit je onderhandelingsruimte.
Succes met je gesprek! Bij de bouwmarkt hier (waar ik té vaak kom...) werken ontzettend leuke vrouwen, niet alleen achter de kassa maar ook bij de zagerij, de verf en de keukens. Volgens mij is het een leuke werkomgeving.

Vic

Vic

08-06-2010 om 21:55

Solie

Graag gedaan.

Solie

Solie

09-06-2010 om 15:06

Vic

Bedankt!!
Je was me voor, ik was hier nog niet terug geweest.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.