Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Anja B

Anja B

11-08-2019 om 17:21

huisnummers

Beste,

aangezien ik niet meteen wist welke rubriek ik hiervoor zou kiezen, heb ik dan hier maar gepost.

Een tijdje geleden besloten we van onze oude woning 2 woningen te maken. Allemaal geen probleem, het werd goedgekeurd en we konden beginnen.
Ondertussen is 1 woning volledig af en zal onze dochter hier onthaalouder uitoefenen.
Omdat het nu 2 aparte woningen zijn, kregen ze ook 2 huisnummers. De woning die klaar is kreeg een vervolg op het bestaande nummer, namelijk nr + A.
De andere woning blijft dus het bestaande nr behouden.Althans, dat dachten wij, want opeens merk ik dat er ergens iets niet klopt.Door het indienen van een functiewijziging van de woning die klaar is, blijkt nu dat de gemeente het bestaande nr heeft toegekend aan die woning, terwijl er van in het begin altijd sprake is geweest van nr+A.
Mij lijkt dit wel een probleem, want elektriciteit, water, verzekeringen enz...die mijn dochter op haar naam heeft genomen omdat ze de woning gaat gebruiken als opvang, staan allemaal op nr+A.
Heb dit zelfs laten weten aan de gemeente, maar die hebben hier helemaal geen reactie op gegeven.
Logischerwijze is het wél zo, dat de opvang het gewone nr krijgt, omdat de nr's omhoog gaan van rechts naar links, maar ik kan niet snappen dat de gemeentebeambte daar nooit iets heeft van gezegd, terwijl er zelfs op de plannen duidelijk nr+A stond.

Heeft iemand hiermee al problemen gehad?

Want het lijkt mij waarschijnlijk dat we het nr bij elke instantie gaan moeten laten verderen.

groetjes,

zenuwpeesje momenteel

wimb

wimb

11-08-2019 om 19:51

het nummer van de buren

Volgens mij komt de "A" aan de kant van de buren met een hoger nummer. Het "gewone" nummer dus aan de kant van de buren met een lager nummer.

wimb

Onthaalouder?

Dat klinkt alsof je in Belgie woont. Kun je het dan niet beter op een Belgische site vragen?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.