Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

P

P

18-10-2011 om 13:28

Huren van boiler/cvketel/geiser

We zijn bezig om de financiën van mijn vader op orde te brengen en hij bleek voor 10 euro per maand een boiler/cvketel of geiser te huren. Dit vertelde het energiebedrijf mij en dat dat normaal is en dat iedereen dat heeft. Waarschijnlijk huurt hij de geiser (zo'n ding in de keuken die wij niet eens hebben).

Nou denk ik dat dat laatste wel meevalt maar hoe zit dat? Die man woont er al sinds 68 en huurt al die tijd zo'n ding? Volgens mij huur ik niets. Hij zit, net als ik, in een huurhuis en ik ging er gewoon vanuit dat zoiets in de huurprijs zit?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sinas

sinas

18-10-2011 om 15:37

Huur boiler

kan per woningbouw verschillen denk ik, ik kan me herinneren dat dat bij ons ook apart was toen ik nog huurde.
Anwb, gelet op het bedrag, denk ik dat het een compleet pakket is, met inderdaad woonplaatsservice. Maar Anwb kun je ook bellen en dan kunnen ze dat precies nakijken. Nette mensen daar.

Rosase

Rosase

18-10-2011 om 20:41

Huur cv

Hebben wij ook ooit gehad. Was trouwens ook een keukengeiser en daar betaalden we ongeveer hetzelfde voor.

Of het normaal is en of het eigenlijk in huur hoort te zitten kan ik eigenlijk niet bepalen. Hoe groot is de kans dat als de verhuurder dit zou betalen je vader 10 euro meer huur zou moeten betalen?

amk

amk

19-10-2011 om 22:02

Anwb

met het pasnr kun je op de site kijken welke services en abonementen je hebt afgesloten.
bij het onderdeel Mijn ANWB

kaatje43

kaatje43

20-10-2011 om 22:01

Hij heeft waarschijnlijk het totale pakket

Europaservice, vervangend vervoer binnen- en buitenland, met aanhangwagenhulp

Tigress

Tigress

22-10-2011 om 20:43

Huur geiser

Die 10 € per maand is misschien niet zozeer huur als een onderhoudscontract? (geiser)

Tinus_p

Tinus_p

24-10-2011 om 16:26

Huur

Het huren van een geiser was (en is waarschijnlijk nog steeds) in bv Amsterdam heel normaal. Zelf ook jarenlang zo'n ding gehuurd bij toen nog het GEB.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.