Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Carrieremoeder

Carrieremoeder

21-01-2016 om 22:27

Ik ga de opleiding VIG (verzorgende IG) volgen!

Omdat een BBL plek maar niet lukte hier, en ik geen zin heb om tot september te wachten heb ik besloten om mij te verdiepen in een thuisstudie van NHA. De opleiding duurt 30 maanden, is verdeeld in 3 fases en inde laatste fase die 10 maanden duurt ga ik stage lopen!
Het is een landelijk erkend MBO diploma, dus geen eigen NHA diploma.
Ook houd je een portofolio bij, doe ik straks proeve van bekwaamheid.

Het is eigenlijk hetzelfde als een bol opleiding , alleen dan zonder klasgenoten en vanuit huis.

Het allerliefst had ik natuurlijk de BBL plek gehad, omdat het niet zo lukt ga ik toch voor de thuisstudie.
Zie er nu veel voordelen van in;
Over 2,5 jaar kan ik het beroep uitoefenen wat ik zo graag wil!
Voorlopig lekker te combineren met m'n gezin en werk.
Geen BBL salaris maar mijn eigen salaris.

Ik heb er zin in!
Ga eindelijk doen wat ik echt leuk vind )

Gefeliciteerd!

Hopelijk is er straks wel werk, maar ik feliciteer je met je besluit. Als dat mogelijk is heb je er later mogelijk een goede baan aan die je bevalt.
Misschien wel een stressbaan, maar dat is tegenwoordig overal hetzelfde.

Goed zo!

Veel plezier met je opleiding. Het is best pittig, zelfstudie, maar je klinkt heel gemotiveerd.

skik

Kaaskopje

Kaaskopje

23-01-2016 om 11:47

Discipline

Dapper van je hoor! Ik mis vrees ik de discipline voor een thuisstudie.

Kaaskopje

Kaaskopje

23-01-2016 om 11:51

Werk AnneJ

Mijn dochter is helaas op mbo helpende blijven steken (ze had graag meer gewild), maar heeft zich nu op een flexpool ingeschreven. Als invaller is er regelmatig werk. Dat zal voor een verzorgende ig dus ook wel zo zijn.

Emma

Emma

23-01-2016 om 12:00

Succes!

Veel succes en plezier! Nog een tip: beloon jezelf steeds als je een onderdeel hebt gehaald of afgerond

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.