Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

elsje78

elsje78

30-12-2010 om 12:43

Kinderopvangtoeslag vraag

Hoi

Ik heb voor 2011 vanzelf een brief gekregen met de hoogte van onze kinderopvang toeslag. Heb zelf niets aangevraagd (heb al meerdere jaren toeslag) en kreeg dus 'zomaar' deze brief. Ik heb geen registratienummer gestuurd. Moet ik nu nog iets doen? Moet ik alsnog dat nummer doorgeven?

Bedankt en groetjes Elske

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
vlinder72

vlinder72

30-12-2010 om 12:44

Toevallig

heb ik dezelfde vraag. Ik lees mee. Ik heb mijn vraag aan Nasha gesteld omdat zij ook over dat nummer begon.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

30-12-2010 om 14:13

Op de site

toeslagen.nl staat: "Krijgt u nu al toeslag? Dan is het niet nodig opnieuw toeslag voor 2011 aan te vragen. In december krijgt u een brief over de hoogte van uw toeslag in 2011."

Heb het wel gedaan

Ik heb ook zo'n brief gekregen en ik heb dus eindelijk donderdag toch maar het programma van 2011 gedownload. Je moet het inderdaad volledig opnieuw invullen.

Sowieso is het uurtarief van het kdv veranderd, dus kon ik dat mooi meteen ook doorgeven. Verder kon ik ook het toetsingsinkomen van man en mijzelf wijzigen, want dat was te hoog ingeschat.

Wat ik dan wel weer gek vind is dat het registratienummer van ons kdv gewoon op de site van het Landelijk register kinderopvang staat vermeld. Hoezo kan de belastingdienst het dan niet gewoon daarvandaan halen?

Chris

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.