Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
04-05-2012 om 12:16
Wat is het toch met levertijden en afspraken. Ik moet een afspraak maken omdat er iets wordt omgeruild omdat het kapot is gegaan en ik heb er nog garantie op.
Nu heeft de leverancier de aflevering uitbesteed aan een aparte bezorgfirma en die doen moeilijk. Ze willen persé alleen leveren op een dag die hun uitkomt. Ik heb een dag vrij in de week en maar op die dag ligt het niet op hun route.
Ik heb nu weer teruggebeld naar de klantenservice dat ik tegen een muur aanloop bij het bezorgbedrijf.Grr, zo frustrerend. Het is toch niet meer van deze tijd dat je een snipperdag moet nemen om te wachten op een artikel?
Bij de eerste levering is het notabene wel op mijn wekelijkse vrije dag geleverd. Nu moet het omgeruild en nu kan het niet.
Ik werk in het onderwijs en kan dus niet snipperen. Heb je als klant ook nog rechten?
04-05-2012 om 14:45
Bij de buren laten bezorgen?
Is dat een mogelijkheid?
(Geen idee of je als klant rechten hebt.)