Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Today

Today

24-05-2012 om 22:23

M&s mode online, pppffff

Tijdje geleden heb ik online wat kleding besteld bij M&S. Een deel heb ik teruggestuurd en daar heb ik netjes bericht over ontvangen en dat zou teruggestort worden. Nu bijna een maand later, nog niks. Al 2 maal bericht gestuurd, 1e keer zeiden ze, is overgemaakt, die en die datum. Maar niet op mijn rekening te vinden. Ik weer bericht gestuurd. Ze zouden het gaan uitzoeken. Nu al weer een week verstreken en nog niks gehoord. En ik word een beetje boos! Het gaat om ruim 100 euro wat ik terug moet krijgen. Het gaat niet om een pakje boter! Wat kan ik doen als het zo lang blijft duren, ik heb ze nu tot 27 mei gegeven om het geld te storten. En dan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

25-05-2012 om 23:37

Ook eens gehad

Ik heb het wel eens gehad bij Esprit, met een shirtje dat ik 1 keer had gewassen en vervolgens de applicatie in kleine stukjes uit de wasmachine kon peuteren. Terug gestuurd, en een paar dagen later kreeg ik een mailtje dat het geld terug gestort zou worden. Dat heeft ongeveer 1,5 maand geduurd. Het stond toevallig in mijn agenda om een dag later te rappeleren, dus ze waren net op tijd. Maar 1,5 maand is natuurlijk ook vreselijk lang, zeker omdat ze zelf maar 15 of 30 dagen betalingstermijn hanteren.

Rosase

Rosase

26-05-2012 om 18:37

Ja ook gehad

Bij Esprit en ondertussen iets nieuws besteld (of nou ja zelfde product maar dan in andere maat) en dat kon niet verrekend worden. Ik moest dus gewoon dat nieuwe product betalen en maar wachten op mijn geld.

Dat heb ik niet gedaan en toen kwam er een incassobedrijf bij en nu sta ik bij Esprit op de zwarte iijst.

Ook goed hoor. Er zijn nog zat andere webwinkels

Today

Today

26-05-2012 om 19:40

Als

het inderdaad niet de 27e op mijn rekening staat ga ik stappen ondernemen. Ben nu al ruim een maand aan het wachten. Ik denk dat ze een verkeerd rekeningnummer hebben ingevoerd. Ons nummer is nogal verwarrend soms. veel dezelfde getallen maar dan in een andere volgorde (1230213 bijvoorbeeld) Dus een tiepvout is snel gemaakt.

Yta Chalne

Yta Chalne

26-05-2012 om 20:51

Algemene voorwaarden

Als je bestelt bij M&S mode ga je akkoord met hun algemene voorwaarden. Daarin staat: "Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen."

Pas na dertig dagen mag je dus klagen...En in dezelfde voorwaarden staat, dat je als je bij hen een klacht indient 14 dagen kan wachten op het...bericht van ontvangst. Met daarin een indicatie wanneer je een reactie krijgt. Lekkere voorwaarden dus (voor de ondernemer).

Today

Today

26-05-2012 om 21:07

Maar

volgens hen is het geld op 24 april ongeveer al overgemaakt naar mij.

Petr@

Petr@

26-05-2012 om 21:11

Zelfde met kruidvat online

1 mei iets terug gestuurd en binnen 14 dagen zou het geld op m'n rekening staan. Niet dus.
Op e-mails wordt niet gereageerd en telefonisch zijn ze slecht te bereiken. Ik heb eindelijk gisteren telefonisch contact gehad en ze hadden de levering retour ontvangen en het geld zou overgemaakt worden.
Ik was eigenlijk zo blij dat het pakketje aangekomen was dat ik vergeten ben te vragen waarom het geld terug zo lang moet duren...

Petr@

Petr@

05-06-2012 om 11:56

En?

Heb jij je geld al terug?

Ik heb net maar weer eens bij het Kruidvat aan de bel getrokken. Na een kwartier in de wacht gestaan te hebben had ik een medewerker aan de lijn die zei dat het gisteren overgemaakt was. Ben benieuwd! Waarom het nou zo lang moest duren had hij geen antwoord op, alleen excuses..

Today

Today

05-06-2012 om 14:55

Nee

nog steeds niet. Heb inmiddels de consumentenbond gekontakt en een bericht op klachtenkompas.nl gezet. Ik wacht nog heel even en anders spendeer ik er toch maar een aangetekend schrijven aan, maar ja, dan kost het me toch weer geld.

Petr@

Petr@

05-06-2012 om 21:18

Balen zeg!

Hier is het geld dus wel terug, hopelijk gaat dat bij jou ook gebeuren!

Today

Today

05-06-2012 om 21:41

Ik hoop

dat als ze consumentenbond horen, ze eindelijk wakker schrikken. En een klacht op internet willen ze vast ook niet. Ik hoop het ook.

Today

Today

07-06-2012 om 22:25

Vandaag een mail

dat het één dezer dagen gestort wordt. We wachten af.

Vic

Vic

08-06-2012 om 10:22

Irritant hoor

Dat is dan alweer bijna een maand verder, balen hoor. Moet je bij M&S altijd vooruit betalen? Bij Esprit mag je op rekening kopen wanneer je onder de 300 euro blijft. Normaal gesproken zit ik daar onder, maar anders zou ik eerder iets schrappen dan dan ik vooraf moet betalen. Zie het anders maar weer terug te krijgen.

kaatje43

kaatje43

10-06-2012 om 22:42

Twitter

Mail ze dat je het via twitter zal verspreiden. Zijn ze als de dood voor.

Today

Today

11-06-2012 om 20:21

Yes!

Het staat op de rekening! Eindelijk!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.