Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Nasha 1st

Nasha 1st

21-12-2009 om 23:15

Nepaanbieding?

onlangs (lees vorige week) bij Foto Klein naar een home cinema set staan kijken, kostte 148 euro. Was even niet begroot, dus niet gedaan. Vandaag, man loopt langs Foto Klein en ziet acties. He, denkt hij, misschien is die cinema set ook wel afgeprijsd. Loopt binnen, staat geen prijs bij, vraag de actieprijs roept de sticker. Ok, dus de bediende geroepen. Wat is de prijs dan wel? Nou mijnheer, deze gaat u nu.......(tromgeroffel) 158 euro kosten!!! huh? daar snappen wij nu even niks van.....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

heb je toen tegen die mijnheer niet gezegd:

Maar mijnheer, dat is toch geen actieprijs? Vorige week toonden wij ook interesse en toen kostte de set 148 euro!

Als ik dan toch in gesprek was met mijnheer de verkoper....

Maar ik zie het vaker hoor. Zie ik in een folder een product in de aanbieding staan met een prijs waarvoor je 'm de week ervoor ook moest betalen. Dus niets geen aanbieding. Maar ja, als de folder of de aanbieding maar gelikt genoeg is, gaan mensen toch overstag

Nasha 1st

Nasha 1st

22-12-2009 om 22:00

Yep

dat was precies wat man zei.....waarop de verkoper weer met een ander smoesje aankwam...dat dat een paletaanbieding was ofzo. Maar die set kost overal 148 ongeveer (kan een euro schelen hier of daar) weten we inmiddels....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.