Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Nieuwe baan!

Hoi,
Het is eindelijk gelukt!!! Nadat we waren gestopt met het proberen kinderen te krijgen begin 2010, ben ik me gaan richten op het vinden van een nieuwe baan, meer in mijn eigen regio. Ik had op zich leuk werk en superleuke collega's (nog steeds!) maar ik was er zo aan toe om iets nieuws te gaan doen!!! Afijn, vorig jaar om deze tijd was ik tweemaal tweede geworden bij een baan, dat was echt vreselijk balen... de tweede keer was het verschil minimaal zeiden ze!!!
Begin januari gesprek gehad voor een baan op een half uur rijden (dat is momenteel nog een uur) en dat is sinds deze week in kannen en kruiken! Ik kan het nog bijna niet geloven!! Gisteren heb ik het eindelijk aan de collega's kunnen vertellen!
En nog slaap ik van de (nu positieve) spanning wat slechter zodat ik zo vroeg al achter de computer zit!
Afgelopen woensdag heb ik iemand op gesprek gehad die bij ons huishoudelijke hulp zou kunnen worden voor 1x per 2 weken een ochtend en dat klikte ook al meteen ontzettend goed, zo leuk!!
Ik ben zo blij en wilde dit mooie bericht (in deze economisch barre tijden) graag met jullie delen!!
Groetjes,
Vonda

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

25-01-2013 om 09:02

Gefeliciteerd

en heel veel plezier en succes in je nieuwe functie.

Wat goed!

Gefeliciteerd Vonda, goed gedaan!

JansjeRommy

JansjeRommy

25-01-2013 om 20:23

Goed he

Beste Vonda,
Wat goed zeg. Een mooie nieuwe uitdaging om je op te storten. En dat in deze tijd, echt goed!
Joanne

Mussie

Mussie

25-01-2013 om 23:17

Knap

Knap hoor, in deze tijd. En je nieuwe werkgever mag blij met je zijn want je enthousiasme spat van het scherm af. Succes!

Vonda

Vonda

26-01-2013 om 04:55 Topicstarter

Ha ha, wat leuk jullie reacties!

Ja, ik ben inderdaad enthousiast! Ondertussen slaap ik nog steeds slecht want ik word 's nachts wakker en dan begint het te malen: dat klusje moet ik zus overdragen en die taak moet zo, en dan word ik klaarwakker van enthousiasme maar ook van de spanning!
Dit weekend maar even wat rust nemen!
Groetjes,
Vonda

Petr@

Petr@

26-01-2013 om 22:59

Gefeliciteerd!

Wat fijn dat je een nieuwe baan hebt kunnen vinden, en dan ook nog dichter bij huis!
Wanneer begin je?

Vonda

Vonda

27-01-2013 om 05:20 Topicstarter

Ha petr@!

Het is super he! Een half uur rijden ipv een uur, hoewel ik het er altijd voor over heb gehad hoor, maar het scheelt zo enorm veel tijd!!! En het scheelt ook in de kosten, al rijd ik op gas.
Ik begin al per 1 maart!! Dat is best wel heel snel! Ik dacht dat als ik het op het werk zou hebben verteld (afgelopen donderdag, heel leuke reacties gehad!) dat dan de spanning voor het grootste deel voorbij zouden zijn maar ik slaap nog steeds slecht (of ik slaap niet in of ik word vroeg wakker, zoals nu). Nou ja, het zal op den duur wel weer beter gaan.
Leuk dat je me hier vond, Petr@! In welke sector werk jij?

Groetjes,
Vonda

Vonda

Vonda

28-01-2013 om 17:13 Topicstarter

Hee hoi, tihamaaaaaa!

Het is me eindelijk gelukt!!!

Groetjes,
Vonda

Tihama

Tihama

28-01-2013 om 21:11

Gefeliciteerd!

Ik ben nu natuurlijk wel heel erg benieuwd naar alle details

Tihama

Vonda

Vonda

31-01-2013 om 07:18 Topicstarter

Dat kan ik me voorstellen!

Ik kom er nog even op terug, heb nu even druk!!
Vonda

Vonda

Vonda

31-01-2013 om 22:53 Topicstarter

Hoi!

Het was ingezet als een tijdelijke functie bij een gemeente ongeveer een half uur rijden, ipv het uur dat ik nu moet rijden. Dat was al heel fijn natuurlijk. Het betreft juridisch werk, evenals in mijn huidige baan, maar dan op een totaal ander beleidsveld. In die zin een hele mooie verbreding van mijn ervaring! Op dit moment ben ik hele druk bezig met dingen afmaken en overdragen want het gaat al gauw gebeuren. Mijn collega's vonde het jammer dat ik zou weggaan, maar ze gunnen het me ook echt. Dat is echt een warme bad, zulke fijne collega's...
Ik noem niet teveel details vanwege de openbaarheid hier maar ik kan je wel zeggen dat ik vind dat ik het super getroffen heb!

Groet,
Vonda

Vonda

Vonda

01-02-2013 om 04:35 Topicstarter

Sjonge

Wat een typefouten, ben vergeten het vorige bericht nog even goed door te lezen voordat ik het verzond!
Vonda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.