Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Op zoek naar een nieuwe zorgverzekering


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mar

mar

09-11-2011 om 22:27

Anna

>>Z&Z vergoed niet-gecontracteerde fysiotherapeuten (en misschien ook wel andere soorten therapie)voor niet chronische aandoeningen (lijst Borst) niet meer. Als jouw fysio een contract heeft is er niets aan de hand, maar zo niet, dan krijg je niets terug.

Het enige wat ik niet heb gezegd is dat je op de site moet kijken. Geen idee of het op de site staat, want ik ben geen klant bij Z&Z. Voor de rest klopt het gewoon.
Heel veel therapeuten hebben wel een contract afgesloten, maar een aantal niet. Als jij net die therapeut hebt, moet je dus even opletten (of van fysiotherapeut wisselen). En heel simpel, de gemiddelde patiënt weet dit niet. Net zoals ik (niet helemaal de gemiddelde patiënt) die pas na het indienen van de rekening bij CZ erachter kwam dat er maar 80% vergoed werd. Dit zie je niet zomaar in de tabelletjes terug, maar moet je naar op zoek gaan en bleek in mijn geval ook gewoon een keer gewijzigd te zijn in de polisvoorwaarden.

anna van noniemen

anna van noniemen

11-11-2011 om 22:32

Premie e.d. z&z bekend

en inderdaad, ADHD-medicatie nog maar tot 250 euro....

Fiorucci

Fiorucci

12-11-2011 om 08:44

Jeetje

En ze zijn al 40 euro per mnd.duurder dan mijn huidige verzekering, waar ik medikinet vergoed krijg, minus een eigen bijdrage van 20 euro per maand. Ik blijf dus bij de Friesland.

anna van noniemen

anna van noniemen

12-11-2011 om 10:33

Met wat ze vergoedden

waren ze niet zoveel duurder dan anderen, ik ging er toen van Menzis naar hen fiks op vooruit, maar nu moet ik dus weer gaan kijken. Even afwachten waar Balans nog mee komt...

Fiorucci

Fiorucci

12-11-2011 om 14:05

Anna

Misschien niet, maar je moet ook naar het totaalplaatje kijken. Ik ben bij Z&Z zowiezo duurder uit ivm andere voor ons belangrijke vergoedingen. Als ik een vergelijkbaar pakket wil, is dat zowiezo al 40 euro meer per maand, ongeacht de vergoeding voor medicatie van zoon.

anna van noniemen

anna van noniemen

12-11-2011 om 16:30

Weet ik

ik heb 2 jaar geleden ook flink gepuzzeld, sowieso kreeg ik nog extra korting vanwege het lidmaatschap van Balans, dat kreeg ik dan ook nog deels vergoed.

Maar nu moet ik toch weer gaan vergelijken, want nu is het maar de vraag of ik inderdaad voordeliger uit ben...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.