Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

fladder

fladder

29-10-2010 om 18:00

Oproepje n.a.v. fianna's topic

Zonder al teveel details te geven op een openbaar forum: ik zit min of meer in dezelfde boot (alleen een ander kwaaltje) en ben niet in staat hier zelf wat mee te doen.
Ik weet dat er hier op OOL een aantal mensen zitten die de achtergronden weten, maar er zit erg veel ruis in mijn hoofd momenteel en het lukt me niet om alle mailadressen te zoeken momenteel, vandaar dat ik het hier even vraag.
Ik zoek iemand uit die groep die maandag wat bel- en uitzoekwerk voor me wil doen, want ik raak er steeds meer van in de war.
Mijn mailadres is bekend bij jullie; mocht er "planet" achter staan, verander dat dan ajb in upcmail.nl. Mocht je mijn verhaal kennen en geen mailadres hebben, vraag het dan even aan forumbeheer.
Alvast bedankt en excuus dat ik dit op een openbaar forum moet doen, maar ik weet even geen betere manier en het zit me erg hoog.
Excuses voor het forumvervuilen en ik hoop dat jullie begrijpen dat ik verder geen uitleg hier online ga geven. Als ik mensen heb gevonden die me willen helpen zal ik forumbeheer dan ook verzoeken dit weg te halen.

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.