Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

ellen

ellen

23-02-2012 om 13:17

Opzeggen na tariefswijziging, wat zijn de regels?

Onze NSO heeft zijn tarieven met 10% verhoogd. Hoe zit dat nu met opzeggen. Mag dat na een tariefswijziging zonder opzegtermijn? En heeft de termijn waarop de berichtgeving van de NSO heeft plaatsgevonden daar nog invloed op?
Bericht is door NSO 1e week januari verstuurd, tariefsverhoging is per 1 mrt, normale opzegtermijn is 2 mnd.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sinas

sinas

23-02-2012 om 13:50

Site boink?

wellicht is daar wat over te vinden? 10% is niet mis inderdaad!!

ellen

ellen

23-02-2012 om 15:35

Gekeken

en daar kan ik helaas niks over opzegtermijnen vinden. Maar wel het antwoord op een andere, ook belangrijke, vraag. Dank je

joer

joer

24-02-2012 om 12:10

Bij ons....

Worden de tariefswijzigingen ingaande 1 januari uiterlijk half/eind oktober verspreid. Dit inderdaad i.v.m. de twee maanden opzegtermijn. Gebeurt ook bij tussentijdse wijzigingen.

Mocht de mailing om welke reden dan ook later dan 1 november bij de mensen op de deurmat vallen dan hanteren wij alsnog de mogelijkheid om per 1-1 op te zeggen. Echter dan moet de opzegbrief wel binnen 1 week na verschijnen bij ons binnen zijn.

Opzeggen zonder opzegtermijn lijkt mij niet mogelijk in deze situatie.

Als je nu nog moet gaan opzeggen ben je natuurlijk veel te laat. Kan me voorstellen dat ze je nu wel aan de opzegtermijn houden. Je had direct actie moeten ondernemen toen de brief in de bus viel. Denk dat je dan wel per 1-3 had kunnen opzeggen.

Bel de organisatie nog even over de mogelijkheden.

JOER.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.