Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Nasha 1st

Nasha 1st

09-04-2010 om 22:47

Parkeerboete

in februari heb ik gepost dat ik een bekeuring (of aankondiging van bekeuring) had aangetroffen. Vandaag viel de echte bekeuring op de mat en ik heb net het bezwaarschrift opgesteld......grrrrr....Ben benieuwd wat er gaat uitkomen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

10-04-2010 om 14:10

Valt me tegen pelle

hihi

Nou, in februari ging ik naar mijn werk in Rotterdam. Ik parkeerde op de plek waar ik altijd parkeer en waar nog heel veel meer auto's staan. Toen ik terugkwam zat er een uitdraai van de stadswacht onder de wisser. Ik zou met 4 wielen op het voetpad hebben gestaan.....maar hoe ik ook keek, ik kon echt geen voetpad ontdekken, wel een hele rij auto's, waaronder die van mij, en van die hele rij maar 4 auto's met een uitdraai zoals de mijne.....Ik heb meteen foto's gemaakt met mijn mobiel en deze stuur ik ook mee met het bezwaarschrift...

Laat ik wel wezen, als ik fout ben, ben ik fout en betaal ik gewoon, ik heb ook weleens een bekeuring voor te hard rijden (in de 20 jaar dat ik een rijbewijs heb pas 3 keer gebeurd overigens)....Maar deze boete vind ik zeer onterecht, ik sta niet op een voetpad!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.