Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
01-08-2012 om 16:01
Hoi Claudia,
Ooit heb je mij jouw schema gestuurd maar kun je het nogmaals sturen?
Hartelijk dank,
Liora
02-08-2012 om 22:15
Liora
Ik ben nu op vakantie, iemand wees me erop.dat het schema gevraagd werd dus even gaan kijken . Maar ik kan nu het schema dus niet versturen. Je kunt me wel vast mailen op [email protected] dan mail ik het over een kleine 1,5 week.... Groetjes
claudia
02-08-2012 om 22:16
Liora
Ik ben nu op vakantie, iemand wees me erop.dat het schema gevraagd werd dus even gaan kijken . Maar ik kan nu het schema dus niet versturen. Je kunt me wel vast mailen op [email protected] dan mail ik het over een kleine 1,5 week.... Groetjes
claudia
04-08-2012 om 19:57
Foutje!
Loire, ik heb de namen omgewisseld! Gebeurd me vaker met dit adres, gebruik ik niet veel..... Dus [email protected], dat moet wel goed gaan!
Groetjes claudia
04-08-2012 om 19:57
Foutje!
Loire, ik heb de namen omgewisseld! Gebeurd me vaker met dit adres, gebruik ik niet veel..... Dus [email protected], dat moet wel goed gaan!
Groetjes claudia