Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Polly Shearman

Polly Shearman

01-07-2010 om 14:05

Sollicitatie vragen


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Asa Torell

Asa Torell

13-07-2010 om 20:47

Fantastisch polly

en mij verbaast haar enthousiasme helemaal niet ! Succes met het vervolg!

Polly Shearman

Polly Shearman

14-07-2010 om 11:04

Het tweede gesprek

Is as maandag om 13.00 uur...Ik geef toe, het went een beetje, heb nu minder staan springen en gillen toen de brief op de mat viel als de vorige keer.

In de eerste brief werd ik uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek, maar nu in de tweede brief staat duidelijk sollicitatie gesprek!?!?!??!
Terwijl de mevrouw na het eerste gesprek heel duidelijk was, dat ze me zoiezo wilde hebben en dat het tweede gesprek alleen maar nodig zou zijn om de praktische zaken te bespreken. Op welke afdeling ik bijvoorbeeld het beste ingewerkt zou kunnen worden enz....

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh

Minet

Minet

14-07-2010 om 15:37

Een beller weet het sneller

Dus sluit ik me aan bij Beemer

Polly Shearman

Polly Shearman

14-07-2010 om 16:16

wil ook helemaal niet bellen!! dat is nl weer iets om vreselijk zenuwachtig van te worden.
De brieven worden verstuurd vanuit p/o, ondertekend door een mevrouw die ik niet ken en ook waarschijnlijk niet ga leren kennen...
ik ga er maar gewoon van uit dat de mevrouw met wie ik nu het tweede gesprek heb zelf wel weet hoe het zit, de tweede mevrouw die erbij zit, is coordinator van de verschillende afdelingen waar ik eventueel ga komen.

ik steek gewoon nog even mijn hoofd in de grond, en ga gewoon vrolijk naar het gesprek op maandag..

euh kan iemand even op ruudje letten??

Polly Shearman

Polly Shearman

14-07-2010 om 16:16

wil ook helemaal niet bellen!! dat is nl weer iets om vreselijk zenuwachtig van te worden.
De brieven worden verstuurd vanuit p/o, ondertekend door een mevrouw die ik niet ken en ook waarschijnlijk niet ga leren kennen...
ik ga er maar gewoon van uit dat de mevrouw met wie ik nu het tweede gesprek heb zelf wel weet hoe het zit, de tweede mevrouw die erbij zit, is coordinator van de verschillende afdelingen waar ik eventueel ga komen.

ik steek gewoon nog even mijn hoofd in de grond, en ga gewoon vrolijk naar het gesprek op maandag..

euh kan iemand even op ruudje letten??

Puck

Puck

19-07-2010 om 09:07

Succes pol

Wedden dat het helemaal goed gaat komen, dit is vast alleen maar een formaliteit.

Polly Shearman

Polly Shearman

19-07-2010 om 12:08

Nagelbijten

nog 3 kwartier...

Polly Shearman

Polly Shearman

19-07-2010 om 14:13

Het is nu officieel!

Ik heb een baan!!!
hoera!
ik kan 8 september beginnen, ik word uitgebreid ingewerkt, omdat ik er lang uit ben geweest.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh

Petje af polly

Heb nog even gekeken: je bent dit draadje begonnen op 1 juli...

In twee en een halve week van 0 naar 100!

Gefeliciteerd hoor.

Bastet

Bastet

19-07-2010 om 15:35

Fijn hoor

Gefeliciteerd en veel succes!
Bastet

Minet

Minet

19-07-2010 om 18:50

Geweldig!

Van harte gefeliciteerd Polly!!!!

krin

krin

19-07-2010 om 19:16

Gefeliciteerd!

Het waren die zenuwen vast waard, achteraf.

Polly Shearman

Polly Shearman

19-07-2010 om 19:30

Oh ja kastanjet

wij gaan weer fietsen hoor!!

ik vond het vandaag wel erger, de tweede mevrouw deed een stuk minder haar best om mij op mijn gemak te stellen, en ze stelde zeer scherpe en kritische vragen... waardoor ik misschien nog wel stomme antwoorden heb gegeven ook! pff maar goed.. toch keurig aangenomen...

Kaaskopje

Kaaskopje

19-07-2010 om 20:12

Meegelezen

En ik wil je uiteraard graag feliciteren met je nieuwe baan! Geweldig

Guinevere

Guinevere

19-07-2010 om 21:25

Hoera

Van harte!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.