Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Steuntje in de rug?

Helaas gaat het leven niet altijd over rozen, maar het laatste wat je wilt is dat je kleuter hier iets van mee krijgt. Maar dat is niet altijd makkelijk!

Weten jullie meer stichtingen zoals Jarige Job of Stichting Kinderen met Minder? Deze doen natuurlijk fantastische dingen en vooral die laatste (omdat ze (nog) klein zijn) zijn erg betrokken, daar heb je gewoon nog contact met de oprichter en assistent e.d. Maar ik kan natuurlijk niet aan blijven kloppen voor pakketten en uitjes.

Zijn er meer van dit soort stichtingen of initiatieven?

Ik ben benieuwd naar jullie tips!

En kijk vooral ook even wat er aan gemeentelijke regelingen voorhanden is. Dat verschilt uiteraard per gemeente, dus daar kan ik geen tips voor geven. 

Groeten, 

Temet

En de kringloop natuurlijk. Speelgoed, boeken en kleding/schoeisel voor een klein prijsje. In onze woonplaats zijn er ook speelotheken en naast de voedselbank ook initiatieven voor gratis speelgoed enz. En kinderen zijn gratis lid bij de bibliotheek. 

En ik vergeet nog het gratis lid worden van een sportvereniging. 

CreaMama

CreaMama

22-06-2021 om 18:38 Topicstarter

Jullie zijn echt geweldig!!! Dank jullie wel!!! <3

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.