Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Myra

Myra

03-11-2011 om 23:08

Toevoeging rvr

Hallo,
Ik heb een toevoeging gekregen van de RvR voor de advocaatkosten van mijn echtscheiding. Ik hoefde dus zelf maar een lage eigen bijdrage te betalen.
De echtsscheiding is in juli 2011 uitgesproken en in die maand heeft de advocaat ook de zaken opgestuurd naar de RvR, zodat die kunnen bekijken of de opbrengst uit de scheiding zoveel is dat de toevoeging wel of niet wordt ingetrokken.
Ik kan het zelf niet helemaal berekenen, maar het zal er net om spannen of ik minder of net meer dan het heffingsvrije vermogen uit de procedure heb gekregen.
Dus ik ben erg nieuwschierig wat het uiteindelijk wordt.
Nu is mijn vraag: wie weet hoe lang het duurt voor je de beslissing van de RvR hierover krijgt. Het is inmiddels drie en een halve maand.
Bedankt
Myra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gewoon bellen

Ik zou gewoon de RvR even bellen. Hou of het toevoegnummer of je sofinummer bij de hand.

Ik weet niet zoveel van deze problematiek (zit wel in de rechtshulp), het zou ook nog kunnen zijn dat de cijfers over 2011 afgewacht moeten worden. Maar ik zou dus eerst de Raad even bellen om te vragen hoe of wat, dat is vermoedelijk het snelst.

Groeten

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.