Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

joppie

joppie

08-09-2010 om 20:01

Uitkopen maat, maat sputtert

Ik heb een maatschap met een persoon waar ik vroeger goed mee op kon schieten. De rek is er nu echt uit en voor het echt misloopt heeft diegene besloten, na veel te lange tijd, om te vertrekken. Mondeling een datum en prijs afgesproken. Ik wil graag verder met mijn zaak, dus wil het graag met spoed afhandelen. Helaas stelde hij nu voor om de overdracht een poosje uit te stellen. Ik ben als de dood dat diegene gaat proberen om uit te stellen tot sint juttemis, of er helemaal vanaf wil zien. Ik heb helaas geen papieren bewijs, waarop de afspraak bevestigd is. Uit emailverkeer blijkt het indirect, hij geeft aan om de overdracht uit te stellen, dus daaruit blijkt in ieder geval dat er een overdracht is. Ik weet niet goed wat ik nu precies moet doen. Wie heeft advies voor mij?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sterre42

Sterre42

11-09-2010 om 10:04

Overleg

heb je al aan je partner gevraagd waarom hij de overdracht wil uitstellen?

En heb je duidelijk aangegeven dat je graag tot een duidelijke datum wil komen zodat jij een doorstart kunt maken? En dat bij een spoedige overdracht jullie beiden gebaat zijn?

Ik mis uit je verhaal even of je je wensen duidelijk kenbaar hebt gemaakt. Zo niet en dit gaat verder modderen, dan vertroebelt de verhouding helemaal en dan ben je denk ik, nog verder van huis.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.