Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

ilsepilse

ilsepilse

09-01-2019 om 10:50

Verzekeren van dure camera's en materiaal werk buitenland

Mijn zoon gaat eind vd maand voor 3 maanden naar Indonesiƫ om voor een filmbedrijf de fotografie te doen, reisverzekering en reis zakelijk dekt maar 1250 euro aan materiaal, terwijl een laptop en camera's lenzen het 3 dubbele waard zijn.

wie kent een professionele verzekeringsmaatschappij die dit soort dingen dekt ?? graag zsm reactie.

Kostbaarheden...

Wij hadden een kostbaarheden/apparatuur-verzekering
Ik denk dat je wel wat vindt als je daarop googelt.

kijk maar

https://zoom.nl/artikel/camera-s/25522-je-camera-verzekeren-op-vakantie---hoe-werkt-dat.html

Ga je naar het buitenland voor een professionele opdracht? Dan vervallen de meeste standaard verzekeringen. Een oplossing hiervoor is een apparatuurverzekering, waarmee je de apparatuur voor zakelijk gebruik kunt verzekeren, zowel in Nederland als in het buitenland. Deze verzekeringen werken met de serienummers van al je verzekerde apparaten, dus houdt dit goed bij wanneer je nieuwe apparatuur koopt!

ilsepilse

ilsepilse

09-01-2019 om 12:57

buiten de deur

de kostbaarheidsverzekering vergoedt niet in het buitenland , ik ga even kijken op de zoom pagina ! alvast bedankt !!
(hij is met oudjaar net bestolen, studio leeggeroofd ,
dus moet alles weer nieuw kopen ) .

Ad Hombre

Ad Hombre

09-01-2019 om 13:04

Deze moet je hebben

Speciaal voor fotografen/journalisten e.d. Verzekering tegen nieuwwaarde. Je kunt ook computerapparatuur meeverzekeren, maar het is primair voor foto/filmapparatuur.

https://www.apparatuurverzekering.nl/

Handbagage

En vervoer het in het vliegtuig vooral in je handbagage. Net weer een vriendin terug waar alleen haar spiegelreflexcamera uit haar koffer is gestolen.
Er zat een slot op de koffer maar blijkbaar zijn er dieven die daar wel raad mee weten.

hmmmm

Toevallig is die vriendin ook net terug uit Indonesie.

Ad Hombre

Ad Hombre

09-01-2019 om 22:03

AnneJ

Yep. Niets gestolen, maar mijn koffer was wel degelijk doorzocht op een vlucht naar Azie. Ik snap nu waarom mensen hun koffers op het vliegveld laten wrappen in plastic.

ilsepilse

ilsepilse

14-01-2019 om 16:46

dank

ik heb het hem doorgegeven, hopelijk gaat alles door !!! wordt vervolgd!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.