Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Lisanne van Ooijen

Lisanne van Ooijen

14-12-2010 om 15:31

Vrouwen aan zet op de arbeidsmarkt?

Hallo iedereen,

Ik zit in het vwo 6 van SG Nehalennia in Middelburg. In dit jaar moet er een profielwerkstuk gemaakt worden. Het onderwerp van mijn profielwerkstuk is arbeidsparticipatie(deelname) van vrouwen. Een onderdeel van dit werkstuk is een enquête waardoor ik te weten wil komen wat de beweegredenen zijn van vrouwen om wel of niet te werken. Ook wil ik weten wat zij denken dat er moet gebeuren om meer vrouwen aan te trekken om te gaan werken. Deze enquête bestaat uit slechts acht vragen en ik zou het heel fijn vinden als jullie hem zouden invullen! Voor het plaatsen van deze enquête heb ik toestemming van de forumredactie. Als u meer wilt weten over deze enquête of dit onderwerp kunt u mij gerust een bericht sturen. Alvast bedankt!

link naar de enquête:http://www.thesistools.com/web/?id=166343

Lisanne van Ooijen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

6vwo

Zelazny,
Je kunt ook vriendelijk reageren op iemand die een profielwerkstuk maakt. Toch? Waarom zo bot?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Muriel

Muriel

14-12-2010 om 22:19

Niet bot

Ik vind dat Lisanne op haar leeftijd en op haar niveau best met een klein beetje kritiek van Zelazny overweg moet kunnen. Ook dat is leerzaam! Trouwens, ik vond het niet bot en er stond een "verzachtende" smiley achter haar posting...

Lisanne, ik heb hem ingevuld en naar alle vrouwen in mijn adresboek gemaild. Ik hoop op een hoog responspercentage. Succes met je profielwerkstuk!

Groetjes,
Muriel

Vic

Vic

14-12-2010 om 22:50

Ook

Ik heb maar dat antwoord ingevuld over de bijstand, om aan te geven dat ik een eenoudergezin heb. De meest voor de hand liggende optie is natuurlijk gewoon 'om inkomen te vergaren'. Bij de laatste vraag (Wat moet er gebeuren om arbeidsparticipatie te vergroten?) was het wellicht handig geweest om een optie 'anders, namelijk...' toe te voegen. Van de mogelijkheden die er nu stonden is al 'bewezen' dat dat het niet is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.