Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Wat kunnen we doen met de besparing aan gas?

ik heb er totaal geen verstand van, maar kan ik iets doen aan de besparing van gas. Hebben jullie tips? Een warmtepomp of wat anders? We hebben zonnepanelen. We hebben spaargeld voor iets aan te schaffen.Ik maak me namelijk wel ernstige zorgen.


Mija schreef op 13-03-2022 om 02:13:

Misschien is dit nog een idee

https://aartjan.nl/blog/vest-usb-verwarming/

Kan voor sommige mensen zeker aantrekkelijk zijn. Zelf heb ik een hoodie van hetzelfde materiaal maar dan een stuk korter dan die op de foto. Die van mij komt tot halverwege mijn bovenbenen. Die trek ik meestal aan als ik van het werk kom, trek hem uit bij het koken en na het eten weer terug aan. 

Poezekat schreef op 13-03-2022 om 09:45:

[..]

Kan voor sommige mensen zeker aantrekkelijk zijn. Zelf heb ik een hoodie van hetzelfde materiaal maar dan een stuk korter dan die op de foto. Die van mij komt tot halverwege mijn bovenbenen. Die trek ik meestal aan als ik van het werk kom, trek hem uit bij het koken en na het eten weer terug aan.

Is dat dan ook met USB verwarming? Hoe hoog staat dan jouw thermostaat? Kan die dan inderdaad een paar graden lager? Voelt dat goed aan bijvoorbeeld handen en voeten, gezicht? 

Mija schreef op 13-03-2022 om 11:54:

[..]

Is dat dan ook met USB verwarming? Hoe hoog staat dan jouw thermostaat? Kan die dan inderdaad een paar graden lager? Voelt dat goed aan bijvoorbeeld handen en voeten, gezicht?

Nee hoor, een gewone warme hoodie zonder usb, wist totdat ik die link opende zelfs niet dat er kledingstukken bestonden met usb. Maar ben er, net als jij, wel benieuwd naar hoe het aanvoelt als er wél usb verwarming bij zit.

Onze thermostaat staat overdag op 18 graden als ik alleen thuis ben. Als mijn man thuis is vaak wel hoger want helaas let hij nergens op wat dat betreft. Dan geef ik wel een draai aan de knop als ik vind dat het wat minder kan maar ja, het duurt dan weer ff totdat het weer wat afgekoeld is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.