Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Marleen

Marleen

13-05-2009 om 21:51

Wat zet je op je website?

Hoi. Ik ben bezig met het maken van een opzet voor een website over mezelf/mijn productiebedrijfje (ik maak audiovisuele producties). Omdat ik het tot nu toe druk zat had was het niet nodig, maar in deze dagen wil ik wat extra reclame kunnen maken. Wat vonden jullie onmisbaar op je website, of waar hebben jullie goede ervaringen mee. En wat kan echt niet! Tot nu toe ben ik er wel aardig uit, 1. homepage, 2. series 3. overige producties, 4. lesmateriaal (heb ik ook gemaakt)5. websites (heb aan een aantal meegewerkt) en dan het twijfelgeval: 6. cv. Is het nou wel of niet handig om je cv op je site te zetten? Contact doe ik standaard boven iedere pagina. Ben benieuwd waar jullie goede ervaringen mee hebben, groetjes, Marleen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ehm

bondig maar duidelijk iets vertellen over wie je bent en wat je doet en verder veel mooie plaatjes.

ik ben interieurontwerper en mijn website is bedoeld als reclame/acquisitie tool, ik ben redelijk goed te vinden denk ik. Momenteel maakt het niets uit, ik word heel veel benaderd door andere bedrijven die mij iets willen verkopen maar ik word niet gebeld door potentiele klanten, die zitten op hun geld.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.