Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

werk wie doet wat

Ik ben Notaris

Mijn partner is trein machinist


Nunie

Nunie

17-06-2020 om 19:15

hetzelfde

Ik ben functioneel beheerder. Mijn man stomtoevallig ook. 😊

Mamsie

Mamsie

17-06-2020 om 19:34

Hier bijna tegengesteld

Ik ben maatschappelijk werker op het vmbo en manlief is kredietbeoordelaar bij een grote bank

Geestelijk verzorger

Geestelijk verzorger

17-06-2020 om 19:45

Wij

zijn allebei theoloog waarbij ik werk als geestelijk verzorger en mijn man als docent in het vo.

bieb63

bieb63

17-06-2020 om 21:45

Vissertje

Man: technisch plannier bouwprojecten
Ik: personeels- en salarisadministrateur

Dendy Pearson

Dendy Pearson

17-06-2020 om 22:07

Vissertje

Man: technisch procesoperator
Ik: huisvrouw en tuinder voor een lokaal sociaal project

margaretha

margaretha

17-06-2020 om 22:24

re geestelijk verzorger

Bij ons net andersom. Mijn man is predikant en ik leerkracht godsdienst in het V.O.

Docente Frans

alleenstaande

Edine

Edine

18-06-2020 om 07:10

@vissertje

Ik ben onder de indruk! Jij bent toch voor studie (een andere blijkbaar) naar Nederland gekomen en toen gebleven nadat je je man had ontmoet? Knap om Nederlands te leren en nog een studie af te ronden! Hoe doe je dat in de praktijk? Je schrijft goed Nederlands, maar niet foutloos. Kijkt iemand je akten na? En help je de advocate van jouw feministische groepje dan met het uitzoeken van de regelgeving voor het proces om geslachtsloos te worden? Vroeg je daarom hoe je kunt zien dat een EU besluit tot wetgeving overgaat?

Linguïst

Linguïst

18-06-2020 om 09:32

Vertaler

Ik ben linguïst, ik werk als vertaler Engels en Zweeds.