Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Queenie

Queenie

27-04-2011 om 22:17

Werkdruk


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jujube

Jujube

09-05-2011 om 16:18

Queenie

Hai Queenie,
Nou, het klinkt alsof je goed bezig bent.
Ik heb bij mijn manager aangegeven waar mijn prioriteiten liggen in het werk nu, en dat ik dat eerst doe, en daarna verder kijk naar andere zaken die geregeld moeten worden. Hij heeft hier nog niet echt inhoudelijk op gereageerd. Ik zie hem woensdag, dan gaat hij met me mee op stap (ik werk in de buitendienst), om te kijken hoe ik 't doe. Daar heb ik niet echt zin in, maar ik blijf gewoon mezelf en dan zal dat wel loslopen.
Ik merk wel dat ik gestresst ben en me moeilijk kan concentreren op de administratieve kant van mijn werk (vandaar dat ik nu even een OO-break neem). Verder krijg ik nu weer allerlei mailtjes van mensen binnen ons bedrijf die zonder pardon worden overgeplaatst e.d. Iedereen baalt en de sfeer is om te snijden. Donderdag moet ik weer de hele dag naar het 'hoofdkwartier' op de biblebelt voor een trainingsdag. Niemand zit daarop te wachten, iedereen wil het pas in juni vanwege grote drukte op dit moment, maar de manager wil het nu, dus gebeurt het ook nu. We zijn wel met alternatieven gekomen, maar daar wordt niet naar geluisterd. Quite frustrating.

Queenie

Queenie

09-05-2011 om 21:39

Jujube

Ha, ik heb eigenlijk ook een OO-break om dezelfde reden. Wilde meer tijd hebben voor 'echte' dingen. Maar voor deze vraag heb ik een uitzondering gemaakt. En ik ben blij met de reacties die ik heb gekregen. Uiteindelijk doe ik nu toch wat me hier werd afgeraden... De opvang is geregeld, ik mag 2 à 3 uur extra werken voor een periode van ongeveer een half jaar. Ik hoop echt dat ik er goed aan doe, maar het voelt in elk geval wel zo.
Wat jij beschrijft is echt niet best. Laat je niet gek maken hoor! Houd jezelf gezond, dat is het belangrijkste.
Succes! Q.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.