

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
30-10-2012 om 13:28
De verwarmingsketel viel regelmatig uit. Na resetten deed hij het weer maar uiteindelijk toch maar de verwarmingsmonteur gebeld. Die heeft de ketel nagekeken en kwam tot de conclusie dat de brander vervangen moest worden. Bleek een euvel van dit type ketels te zijn.
Dit wordt kosteloos opgelost door Nefit aldus de monteur.
Binnen enkele dagen een telefoontje van Nefit en zij zouden dit inderdaad kosteloos gaan vervangen.
Nu krijg ik echter wel een rekening van 50 euro van het plaatselijke installatiebedrijf voor de monteur. Die heb ik natuurlijk zelf gebeld en ze hebben uren gemaakt maar eigenlijk vind ik dat Nefit die moet betalen omdat het een bekend probleem van dit type ketels is.
Vinden jullie dit ook en hoe zouden jullie dit dan aanpakken? Of zit ik ernaast en moet ik de rekening gewoon betalen?