Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
29-07-2014 om 15:06
Wij hebben drie jaar geleden nieuwe (dure) matrassen gekocht en in beide matrassen zit een enorme kuil; we staan elke ochtend met rugpijn op. Terug naar de winkel? Ja, maar de winkel bestaat niet meer. Wat nu? Kun je dan rechtstreeks naar de fabrikant of hoe zit dat?
29-07-2014 om 23:21
Dat zou moeten kunnen, mits het natuurlijk nog onder fabrieksgarantie valt. Heb je daar een bewijs van?
Maar is het een Nederlandse fabrikant?
Zo nee, dan moet je uitzoeken wie de Nederlandse importeur is.
Wel een gedoe, maar ik zou het zeker proberen.
Tegenwoordig met social media zijn ze wellicht ook behulpzamer ivm goede of slechte reclame bij goede of slechte service.
30-07-2014 om 09:26
matrassen
De matrassen zijn 3 jaar oud, fabrieksgarantie? Hmm, weet niet, denk het niet. Maar aan de andere kant: er bestaat toch zoiets als levensduur? Een wasmachine die 3 jaar oud is, kent geen fabrieksgarantie meer, maar je mag verwachten van een wasmachine dat die het zeker een jaar of 10 doet, dus de fabrikant moet wel iets doen. Een duur matras van 3 jaar oud mag, in mijn ogen, nog geen kuil hebben. Kijk, dat het matras van het bed van m'n dochter over drie jaar versleten is, kan ik begrijpen: het is er een van Ikea en kostte nog geen 100 euro. Ik heb het hier over twee matrassen van samen meer dan 1.500 euro... Ik heb de originele factuur nog en de fabrikant is Norma, een Nederlands bedrijf. Nou, ik ga maar eens bellen?
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.