Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Heppy

Heppy

09-11-2020 om 20:21

Zwager geld weggesluisd van schoonmoeder

Mijn schoonmoeder ligt in een verpleeghuis, mijn zwager heeft geld weggesluisd van mijn schoonmoeder dr bankrekening, dat hebben we gezien.
Hoe gaan we dat aantonen bij de notaris na haar dood?

Nu vragen?

Wie heeft het geld van je schoonmoeder in beheer? Die zwager? Dan zou je beter nu kunnen vragen waarom er geld van de rekening is gehaald. De notaris is geen politieagent waar je een aanklacht kunt indienen.

juf Ank

juf Ank

09-11-2020 om 23:18

ik denk ook

dat je het nu moet aankaarten en niet ermee wachten.

guera

guera

10-11-2020 om 11:36

eens

Wie is er gemachtigd officieel? Als dat nog niet geregeld is dan dus doen. Als hij gemachtigd is dan vragen waarom hij dat geld heeft gebruikt. De notaris kan er niks mee toch?

Koffiekop

Koffiekop

10-11-2020 om 11:45

Maar dan wel

door je man laten vragen. Neem aan dat het om zijn moeder en dus zijn broer gaat. Daar zou ik als kouwe kant niet tussen gaan zitten.
Hoe helder is je schoonmoeder nog? Valt er van die kant steun te verwachten? En zorg dat je man samen met zijn broer tekenbevoegd is vanaf een bepaald bedrag. gewoon de lopende betalingen kan je zwager prima doen, maar grotere bedragen, daar wil je in ieder geval van op de hoogte zijn lijkt me.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.